۷۰۰ میلیارد ریال طرح توزیع برق تبریز در هفته‌ دولت بهره‌برداری می‌شود

ارک خبر- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: همزمان با هفته دولت، یکهزار و ۲۶۶ طرح این شرکت با اعتبار هزینه شده ۷۰۰ میلیارد ریال در محدوده تبریز، اسکو و آذرشهر به بهره‌برداری می‌رسند.

عادل کاظمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به علت تعدد طرح ها ۱۰ طرح شاخص به صورت نمادین انتخاب و در هفته دولت و در مراسم پویش الف- ب- ایران در مهر ماه امسال بهره‌برداری می شود.

وی با بیان اینکه پنج طرح شاخص در حوزه‌ تامین برق مناطق، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، اضافه کرد: تامین برق قطعات در شهرک مرزداران و شهرک مصلی، ساخت فیدر ۶ مداره‌ خروجی از پست فوق توزیع ملک‌کیان، تامین برق ساختمان شرکت تعاونی لشکر ۳۱ عاشورا در نصر۳، تامین برق بیمارستان کودکان در خاوران به قدرت ۴ مگاوات و تامین برق مجتمع مسکونی کاملیا به تعداد ۲۵۰ واحد پروژه‌های قابل بهره‌برداری در بخش تامین برق مناطق را تشکیل می‌دهند.

کاظمی گفت: ۲پروژه اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی ورودی فرعی روستای سفیدان جدید و ساخت پست حوضچه‌ای بازار بزرگ تبریز در سرای دودری و اصلاحات تاسیسات در سرای دودری در بخش اصلاح و بهینه‌سازی نیز در هفته‌ دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

کاظمی همچنین گفت: ۲ طرح اصلاح روشنایی معابر خیابان مطهری سردرود و توسعه‌ روشنایی معابر در خیابان سلیمان خاطر در بخش توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی روشنایی معابر را آماده‌ی بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان، پروژه‌ ایجاد قدرت مانور در فیدر ۵ آذر علیای قراملک را پروژه‌ آماده‌ بهره‌برداری برق تبریز در حوزه‌ ایجاد قدرت مانور به مناسبت هفته‌ دولت عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا