بیمارستان سیار 120 تختخوابی شهید شوشتری در تایباد برپا شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از روز سه شنبه خبرنگار دفاعی ایرنا، این بیمارستان سیار 120 تختخوابی که با استقبال مردم بخش کاریز شهرستان تایباد روبرو شده است، خدمات مختلف کلینیکی و پاراکلینکی را به مردم مراجعه کننده به این بیمارستان سیار ارائه می کند.
این بیمارستان سیار بعد از افتتاح رسمی از سوی سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه و سایر مسئولان مرکز بهداری رزمی نزاسا در شمال شرق ،بلافاصله خدمات مختلف کلینیک های تخصصی از جمله ارتوپدی، قلب و عروق، داخلی و گوارش، چشم پزشکی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، جراحی عمومی، عفونی، گوش و حلق و بینی را به مردم منطقه ارائه کرد.
مردم مراجعه کننده همچنین از خدمات پاراکلینکی از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی، سی.تی. اسکن. بینایی سنجی و پرشک عمومی برخوردار شدند.
ارائه آموزش های مختلف از جمله تغذیه برای مبتلایان به چربی بالا و کبد چرب،، تغذیه برای بیماران مبتلا به فشارخون، تغذیه جهت بیماران قلبی و عروقی از دیگر خدمات این بیمارستان سیار ۱۲۰ تختخوابی به مردم محروم و کم تر برخوردار مراجعه کننده است که همه این خدمات به رایگان انجام می شود.
همچنین کارکنان این بیمارستان به بیماران مبتلا به پوکی استخوان و نیز مادران آموزش های تغذیه مناسب را ارایه می دهند .
مراجعه کنندگان با بیماری هایی همچون مالاریا و نیز نحوه پیشگیری ازسرطان هم آشنا می شوند.
خبر در حال تکمیل است.
اجتمام**7029**1776
خبرنگار: فرهاد شرف پور ** انتشاردهنده: لیلا خطیب زاده

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا