238 فقره واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در انتظار پرداخت تسهیلات بانکی هستند

پایگاه خبری ارک خبر-آذربایجان غربی:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی:
238 فقره واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در انتظار پرداخت تسهیلات بانکی هستند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون تعداد 238 فقره واحد تولیدی راکد استان آذربایجان‌غربی در انتظار پرداخت تسهیلات بانکی هستند.

ارک خبربه نقل از فارس:جعفرصادق اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه تاکنون مجموع پرداختی مستقیم بانک‌های استان آذربایجان‌غربی برای 266 واحد تولیدی و راکد، مبلغ یک میلیون و 627 هزار و 758 میلیون ریال بوده است اظهار داشت: با احتساب این رقم، کل پرداختی تسهیلات توسط بانک‌ها برای 694 واحد استان، مبلغ چهار میلیون و 130 هزار و 111 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تسهیلات رونق تولید استان گفت: در این باره تاکنون تعداد واحدهای مصوب کارگروه ارسال شده به بانک از طریق سامانه بهین‌یاب یک هزار و 199 واحد، عدم مراجعه به بانک توسط بانک‌ها 339 مورد، عدم تکمیل مدارک در بانک 84 مورد و عدم موافقت با پرداخت تسهیلات در بانک 110 مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: علاوه بر آن تعداد واحدهای در دست بررسی یا در انتظار پرداخت بانک 238 فقره، تعداد پرداخت‌های مضاعف مصوب غیرقابل ثبت در سامانه 35 فقره و جمع مبالغ پرداخت شده بانک از بابت مصوبات کارگروه دو میلیون و 659 هزار و 376 میلیون ریال بوده است.

وی مجموع مبالغ پرداخت شده مضاعف غیرقابل ثبت در سامانه بهین‌یاب را 407 هزار و 950 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از سوی دیگر جمع کل پرداختی بانک از محل مصوبات کارگروه نیز سه میلیون و 67 هزار و 326 میلیون ریال بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا