اخبار 8 تا 8 دوشنبه شانزدهم اسفند ماه در آذربایجان غربی

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

** 60 درصد گاز طبیعی آذربایجان غربی در بخش خانگی مصرف شد
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون 2 میلیارد و 513 هزار مترمکعب گاز طبیعی در بخش تجاری و خانگی استان مصرف شده است، گفت: در این مدت 60 درصد گاز مصرفی استان در بخش خانگی مصرف شد.

** 40 هزار اصله نهال همزمان با هفته منابع طبیعی در ارومیه غرس می شود
مدیر عامل پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: 40 هزار اصله نهال همزمان با هفته منابع طبیعی با هدف اصلاح الگوی کشت و استفاده از گیاهان جایگزین چمن و مقاوم به کم آبی در این شهر غرس می شود.

** صادرات بیش از 11 میلیون و 620 هزار دلاری از گمرک مهاباد
رئیس گمرک شهرستان مهاباد در آذربایجان غربی، ارزش صادرات انواع کالا در 11 ماهه امسال از این گمرک را 11 میلیون و 620 هزار و 247 دلار اعلام کرد.

** 1026 کانون فرهنگی هنری مسجد در آذربایجان غربی فعال است
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر یکهزار و 26 کانون فرهنگی هنری در سطح این استان فعالیت می کند.

** دعوت از 2 والیبالیست دختر آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی امید
مدیر روابط عمومی هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت: 2 والیبالیست بانوی آذربایجان‌غربی در فهرست اردوی تیم ملی امید برای حضور در رقابت‌های قهرمانی والیبال امید آسیا قرار گرفتند.

** بوته کاری 940 هکتاری عامل جلوگیری از بروز ریزگردهای نمکی دریاچه ارومیه
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: طبق مصوبه های ستاد احیای دریاچه ارومیه 940 هکتار از زیر حوضه این دریاچه بوته کاری شده که اجرای این طرح یکی از عوامل مهم جلوگیری از بروز ریزگردهای نمکی در این مناطق بوده است.

** صادرات از منطقه آزاد ماکو بیش از 3 برابر افزایش یافت
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: حجم صادرات از این منطقه در 10 ماهه امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته از 15 میلیون دلار به 50 میلیون دلار افزایش یافته است.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا