در ديدار مديرعامل شرکت توزيع برق با شهردار اصفهان مطرح شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در ديدار مديرعامل شرکت توزيع برق با شهردار اصفهان مطرح شد؛

بستر ايجاد مديريت واحد شهري فراهم شود

شهردار اصفهان گفت: اميد است با فراهم شدن بستري مناسب مديريت هماهنگ به مديريت واحد شهري تبديل شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، قدرت الله نوروزي شهردار اصفهان در ديدار  مديران و معاونان شرکت توزيع برق  اصفهان  كه به  منظور اجرای صحیح پروژه های شهری و خدمت رسانی بهتر به مردم برگزار شد اظهار کرد: شهرداري و تمام سازمان ها و دستگاه هاي خدماتي و اجرايي اصفهان در راستاي جلب رضايت مردم حرکت مي کنند، بر همين اساس برنامه کاري من هماهنگي با تمام اين دستگاه ها براي ايجاد يک مديريت هماهنگ است.

وي تصريح کرد: براي احداث هر طرحي بايد همكاريها، برنامه ريزي ها و هماهنگي ها دقيق باشد تا کارها به نحو مطلوب پيش برود.

شهردار اصفهان با بيان اينکه بايد با کمک همديگر راهي براي بازکردن گره هاي کور شهر باشيم، ادامه داد: هر چه نقاط ضعف کمتر شود سرجمع رضايت مردم از تمام دستگاه ها و سازمان ها بيشتر مي شود.

وي تصريح كرد: با توجه به اين كه مديريت هماهنگ شهري مقدمه تحقق مديريت واحد شهري است لذا اميد است با فراهم شدن بستري مناسب مديريت هماهنگ به مديريت واحد شهري تبديل شود تا تمام ارگان‌ها در راستای تحقق یک هدف و با هماهنگي حرکت کنند.

ارائه خدمات در شرکت توزيع برق به صورت 90 درصد غيرحضوري است

مدير عامل شركت توزيع برق اصفهان  در اين ديدار ضمن تبريک به شهردار اصفهان اظهار کرد: اميدوارم با انتخاب شما به عنوان شهردار اصفهان قدم هاي بسيار خوبي براي شهر اصفهان و شهروندان برداشته شود.

حميدرضا پيرپيران با بيان اينکه زيرساخت ها در شرکت توزيع برق منطقه اي اصفهان در پنج محور اصلي پيگيري مي شود، تصريح کرد: در اين زمينه  گام هاي  بسيار خوبي در ابعاد مختلف کاري برداشته شده به نحوي که متوسط کاهش خاموشي از 900 دقيقه به 400 دقيقه به ازاي هر مشترک در سال گذشته رسيده است.

مديرعامل شرکت توزيع برق اصفهان ادامه داد: کاهش خاموشي ها در برنامه سال 96، 250 دقيقه به ازاي هر مشترک بوده و برنامه درازمدت 5 تا 6 ساله ما رساندن اين زمان به زير 100 دقيقه متوسط خاموشي به ازاي هر نفر است که عددي بسيار خوب و نزديک به استانداردهاي جهاني است.

وي با بيان اينکه نگاه بعدي سازمان اين بوده که خدمات خود را به صورت غيرحضوري به مردم ارائه کند، اضافه کرد: هم اکنون بالاي 90 درصد از خدمات شرکت توزيع به صورت غيرحضوري ارائه مي شود. چشم انداز ما در برنامه 5 ساله اين است که اين عدد را به صفر برسانيم تا به هيچ عنوان هيچ مشترکي نياز به مراجعه حضوري به سازمان نداشته باشد.

پيرپيران شرکت توزيع را يکي از بهترين شرکت هاي توزيع برق در کشور دانست و تاکيد کرد: هم اکنون رضايت مردمي از شرکت بالاي 90 درصد است که نشان از عملکرد خوب شرکت در ارائه خدمات به مردم است.

وي گفت: بايد با همکاري و همدلي ساير نهادها و دستگاه ها از جمله شهرداري دست به دست هم داده و قدم هاي بسيار خوبي براي افزايش شهروندان برداريم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا