نظرات شهروندان براي ارتقاي خدمت رساني استفاده مي شود/ شهردار اصفهان مسیر مشارکتی را براي اداره شهر انتخاب کرده است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان:

نظرات شهروندان براي ارتقاي خدمت رساني استفاده مي شود/ شهردار اصفهان مسیر مشارکتی را براي اداره شهر انتخاب کرده است

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: نظرات و پيشنهادات شهروندان به عنوان مخاطبان اصلي مديريت شهري در راستاي اداره امور، توسعه، آباداني و ارتقاي خدمت رساني درقالب گفتمان با شهردار اصفهان استفاده خواهد شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، ايمان حجتي در خصوص سلسه نشست‌های «اصفهان فردا» که در زمینه توسعه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری برنامه‌ریزی شده، افزود: اين نشست ها به منظور استفاده از نقطه نظرات متخصصان وشهروندان در تدوين استراتژي و نقشه راه چهار سال آينده مديريت شهري است كه  شهردار اصفهان در نخستين روزهاي فعاليت خود در راس برنامه‌های خود قرار داده است.

وي با اشاره به اين كه تاكنون هيجده نشست از  سلسه نشست‌های «اصفهان فردا» برگزار شده است اذعان داشت: اداره كل ارتباطات و امور بين الملل شهرداري اصفهان صرفا به برگزاري اين نشست ها به شيوه عادي بسنده نكرده و بعد از برگزاري تمام صحبت هاي مطرح شده به منظور تعيين وظايف سازمان ها و نهادها و ارائه پيشنهادات جهت عملياتي شدن پياده سازي مي شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اضافه كرد: درصورتي كه پيشنهادات به توضيح بيشتر  نياز داشته باشد با توجه به اين كه بانك اطلاعاتي اشخاص حاضر در نشست هاي اصفهان فردا موجود است فرد پيشنهاد دهنده به سازمان و ارگان مربوطه به منظور ارائه توضيحات بيشتر ارتباط داده مي شود تا پيشنهادات مورد نظر براي عملياتي شدن پخته تر شود.

وي تاكيد كرد: نظرات و پيشنهادات شهروندان به عنوان مخاطبان اصلي مديريت شهري در راستاي اداره امور، توسعه، آباداني و ارتقاي خدمت رساني درقالب گفتمان با شهردار اصفهان استفاده خواهد شد.

حجتي تاكيد كرد: شهردار اصفهان مسیر مشارکتی را انتخاب کرده و ما نیز با جديت به سمت فضاي بهبود حركت مي كنيم

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا