مدیر عامل شرکت مخابرات اعلام کرد: پاسخگویی به ۱۵۰۰ درخواست ثبت شده در سامانه دانا

مدیر عامل شرکت مخابرات اعلام کرد: پاسخگویی به ۱۵۰۰ درخواست ثبت شده در سامانه دانا

به گزارش ارک خبر، مهندس سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: لزوم پاسخگویی به مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور موجب شده است که سامانه‌های ارتباطی دانا راه‌اندازی تا در اسرع وقت به درخواست‌ها ی مشتریان در حوزه تلفن ثابت و دیتا رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی به درخواست ها مشتریان ( دانا ) در راستای افزایش رضایت مشتریان شرکت از طریق ارتباط با مشتریان نهایی راه اندازی شد افزود : تمامی مشتریان و همکاران گرامی می توانند درخواست ها و مسایل خود را در خصوص خدمات ارائه شده در در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR بخش ” ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران” ثبت تا در اسرع وقت بررسی شود.

مهندس سید مجید صدری با تاکید برتسریع روند پاسخگویی گفت : درخواست های واصله از این سامانه به معاونت ها و واحدهای مربوطه ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفته و در اسرع وقت نسبت به بررسی و ارایه پاسخ لازم اقدام می شود.


وی تصریح کرد : از جمله درخواست های رسیده به این سامانه مسایل مربوط به مشتریان( قبوض تلفن ثابت ، دسترسی و پاسخگویی سامانه ۲۰۰۰و ۲۰۲۰) ، حوزه توسعه سرمایه انسانی( تقاضای جذب و استخدام) ،تجاری و فناوری اطلاعات است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا