پایان مهلت معرفی مشمولان فارغ‌التحصیل دیپلم و پیش‌دانشگاهی سال ۹۸

ارک خبر-  رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ‌التحصیل سال ۹۸ در مقاطع تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی که در کنکور سراسری امسال شرکت کرده‌اند، باید حداکثر طی مدت یک هفته از تاریخ برگزاری کنکور دانشگاه‌ها وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ‌التحصیل سال ۹۸ در مقاطع تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی که در کنکور سراسری امسال شرکت کرده‌اند، باید حداکثر طی مدت یک هفته از تاریخ برگزاری کنکور دانشگاه‌ها وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری افرود: مشمولان فارغ التحصیل سال ۹۸ در مقاطع تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی شرکت کننده در کنکور سراسری که از سازمان وظیفه عمومی مهلت معرفی دریافت کرده اند، برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح باید ظرف مدت حداکثر یک هفته از تاریخ برگزاری کنکور دانشگاه ها نسبت به معرفی و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

وی گفت: این دسته از مشمولان باید با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) نسبت به ثبت درخواست  و دریافت برگ آماده به خدمت اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت باید در تاریخ های تعیین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و در صورت قبولی در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و از معافیت تحصیلی برخوردار می شوند، مشمولانی که نسبت به معرفی خود در موعدهای مقرر اقدام نکنند مشمول غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نیستند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشان@khabarsarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا