۱۲۶۰ خانوار روستایی عجب شیر از مزایای طرح هادی برخوردار می شوند

خبرگزاری ارک- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: با بهره برداری از طرح هادی روستاهای چنار وهرگلان عجب شیر هزار و ۲۶۰ خانوار از مزایای طرح بهره مند خواهند شد.

به گزارش مهر، قربان محمدی در بازدید از روستاهای شهرستان عجب شیر ضمن اشاره به هزینه ۱۱.۵ میلیارد ریالی اجرای طرح های هادی در دو روستای این شهرستان اظهار داشت: با بهره برداری از طرح هادی روستاهای چنار با ۴.۵ میلیارد ریال و هرگلان با هفت میلیارد ریال برآورد شده، بیش از یکهزار خانوار روستایی عجب شیر از مزایای اجرای آنها برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه از تامین مجموع اعتبار هفت میلیون ریالی برای اجرای طرح های هادی این دو روستا از سوی معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن کشور خبر داد و افزود: نماینده مردم عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز قول های مساعدی برای تامین مابقی اعتبار مورد نیاز داده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی مجموع خانوارهای تحت پوشش این طرح ها را یکهزار و ۲۶۰ مورد اعلام و تصریح کرد: در صورت اجرای این طرح ها ۲۶۰ خانوار روستای چنار با جمعیت بالغ بر یکهزار و ۳۰۰ نفر و نیز نزدیک به یکهزار خانوار روستای هرگان عجب شیر با جمعیتی حدود چهار هزار نفر از مزایای طرح های هادی روستاهای عجب شیربهرهمند می شوند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا