پرسپولیس بدون محرومیت به آسیا می‌رود

باشگاه پرسپولیس مشکلی برای استفاده از بازیکنان جدید خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش است تا بدهی خود به برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کرده تا با مشکل صدور حکم محرومیت از حضور در نقل و انتقالات از سوی فیفا روبرو نشود.

سرخپوشان پایتخت که تا ۲۲ شهریورماه فرصت پرداخت بدهی یک میلیون و ۱۱۸ هزاریوریی خود به برانکو را دارند تاکنون ۳۰ درصد از این مبلغ را به حساب وی در کشور عمان واریز کردند.

با این حال باشگاه پرسپولیس اقدام به فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی کرده تا سعید آقایی، حامد لک، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و میلاد سرلک را به خدمت بگیرد؛ پنج بازیکنی که قرار است امروز در لیست نهایی سرخپوشان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به فدراسیون فوتبال و AFC معرفی شوند.

باشگاه پرسپولیس بر خلاف استقلال تهران و شهرخودرو مشهد مشکلی برای اضافه کردن این افراد ندارد چرا که با محرومت روبرو نیست و اگر نتوانند پول برانکو را تا ۲۲ شهریورماه بپردازد باز هم مشکلی برای استفاده از بازیکنان تازه وارد خود در آسیا ندارد.

حکم احتمالی محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات از ۲۲ شهریورماه قابلیت اجرایی دارد که این تیم را از همان تاریخ محروم می‌کند و ربطی به نقل و انتقالات قبل از این موعد تعیین شده ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا