هادی حجازی‌فر از خاطراتش می‌گوید

برنامه «نقد سینما» همزمان با روز ملی سینما و ۱۲۰ سالگی سینمای ایران، روز جمعه (۲۱ شهریورماه) ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در این برنامه هادی حجازی‌فر بخشی از خاطرات سینمایی خود را روایت می‌کند.

به گزارش ارک خبربه نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «نقد سینما« ضمن بررسی یک پرونده سینمایی ویژه، موضوع  سینمای آرمانی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. بر این اساس در بخش نخست برنامه با میزبانی امیررضا مافی و به بهانه ۱۲۰ سالگی سینمای ایران، موضوع سینمای آرمانی با حضور آرش خوشخو، منتقد سینما واکاوی می‌شود.

همچنین در بخش گفت‌وگوی ویژه، هادی حجازی‌فر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر مهمان برنامه «نقد سینما» می‌شود. این بازیگر در گفت‌وگو با امیر رضا مافی بخشی از خاطرات سینمایی خود را همزمان با روز ملی سینما بازگو می‌کند.

بهروز افخمی نیز در ادامه سلسله مباحث تولید فیلم سینمایی، از فیلم‌سازی نوین در سینما می‌گوید و موضوع فیلم‌سازی با گروه کوچک و امکانات نوین را مورد بررسی قرار می‌دهد.

موقعیت بین‌المللی سینمای ایران و حضور فیلم‌های ایرانی در جشنواره‌های جهانی، عنوان پرونده موضوعی این هفته «نقد سینما» است.

این بخش از برنامه به حضور نمایندگان سینمای ایران در جشنواره فیلم «ونیز» و استقبال منتقدان جهانی از فیلم «خورشید» مجید مجیدی نیز می‌پردازد.

برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روی‌ آنتن می‌رود.

دکمه بازگشت به بالا