کشورهای تحریمی متحد شوند/ لزوم تقویت اقتصادی ایران با چین و روسیه

‌نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: ما باید ارتباطات اقتصادی خود را با کشورهایی چون روسیه، چین و ترکیه ارتقا دهیم تا از این طریق بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،سید کاظم دلخوش  درباره تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها در مجلس گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی ما به این علت است که نتوانستیم از ظرفیت کشورهای منطقه و دوست به ویژه در بخش اقتصادی، پولی و مالی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ارزش پول ملی ما کاهش یافته و در مقابل، ارزهای خارجی چون یورو و دلار روز به روز گران‌تر می‌شود و باید برای حل این مشکل راهکاری اندیشیده شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید ارتباطات اقتصادی خود را با کشورهایی چون روسیه، چین و ترکیه ارتقا دهیم تا از این طریق بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

دلخوش بیان کرد: اگر هدف از تشکیل باشگاه تحریمی‌ها این باشد که کشورهای همسو با یکدیگر بویژه در زمینه اقتصادی متحدتر شوند و در مقابل تحریم‌ها و زورگویی‌های غرب بایستند، کار بسیار خوبی است و بنده موافق تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها در مجلس هستم.

وی گفت: ما باید از وجود کشورهای قدرتمندی مانند روسیه برای مقابله با تحریم‌ها به خوبی استفاده کنیم و باید ارتباطات تجاری خود را با کشورهای متحد خود گسترده دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا