صرف ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل مقبره‌الشعرا

به گزارش ارک خبر ،ایرج شهین باهر در آئین بزرگداشت استاد شهریار و روز ملی شعر و ادب در مقبره‌الشعرای تبریز گفت:درتلاشیم فضای فرهنگی شهری را طوری آماده کنیم که فرزندان شهر و استان و کشور بتوانند از بحث های فرهنگی و هنری شناخت داشته باشند و ازآن استفاده کنند.

ایرج‌شهین باهر عنوان کرد:کنگره ملی ادبیات ایران در آبان ماه برگزار می‌شود که در شورای علمی این کنگره بیش از ۲۳ نفر از اساتید کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا سرانه مطالعه را در استان بالا ببریم به همین منظور کتاب هایی با موضوعات شهروندی را جهت مطالعه و ورزش های همگانی و آسیب های اجتماعی منتشر کرده ایم.

شهردارتبریز یادآور شد: در زمان شیوع کرونا  از ظرفیت های فضای مجازی استفاده کنیم و در این راستا توانستیم تکیه محرم، رمضان و دهه امامت و ولایت را برگزار کردیم که بعضی از این برنامه ها بیش از ۵۰۰ هزار نفر بازدید کننده داشته است

وی در پایان یاداورشد: تا به امروز ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل مقبره الشعرا هزینه کرده ایم و ضلع شمالی مقبره‌الشعرا به زودی افتتاح می‌شود و ادامه کار با تصویب اعتبار  از سوی شورای شهر نسبت به تکمیل این پروژه اقدام می‌کنیم و موزه استاد احد حسینی و کتابخانه مقبره‌الشعرا نیز طی روزهای آینده افتتاح  می شود و در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا