نقد اخبار روز *م گونش

ایسنا- رئیس اتحادیه گوشت و مرغ تبریز گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در روزهای گذشته بین ۱۸ هزار تا ۲۲ هزار تومان در نوسان بوده که علت این افزایش قیمت بالارفتن هزینه‌های تولید است۰

ارک- برای افزایش قیمت بهانه زیاد است. اگر نظارت کلی باشد، یعنی خرید و فروش مـواد اولیه و سایر هزینه ها بموقع اعمال شود، نوسانات قیمت نیز منطقی می شود.

 

ایسنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در مجموع ۱۸۶۰ پروژه نیمه تمام عمرانی در سطح استان وجود دارد که حدود ۱۱۰۰ مورد آن پروژه‌های جاری محسوب می‌شود که میانگین طول عمر آن‌ها بالای ۱۲ سال است.

ارک – مسئـولین استان باید  بنحوی  از راه حل جاری در سایر استان ها را رصد کنند در پیداکردن منابع مالی مورد نیاز، مسائل و مشکلات جاری در   استان راحل نمایند. منتظر بودجه سالانه بودن یعنی دوازده سال معطلی محض.

 

تهران-ایرنا- یک فعال سیاسی اصولگرا تقویت دولت را وظیفه همه مردم دانست و با طرح این پرسش که تضعیف دولت از سوی یک نماینده مجلس چه سودی دارد، گفت: اگر خود را پیرو رهبر معظم انقلاب می‌دانیم  نباید در عمل دچار تناقض باشیم.

ارک – مردم عادی نمی توانند از دولت  انتقاد کنند، ولی توان تحمل مشکلات را دارند. ولی وابسته های واحدهای مسئول، دستشان درکاسه بیت المال و زبانشان نیز تیز و بران است.

 

تهران – ایرنا – مدیر عامل شرکت مس ایران گفت: درآمد این شرکت از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه به رقم ۱۶ هزار و ۱۹۲میلیارد تومان رسید که از این میزان ۱۰ هزار میلیارد تومان آن سود خالص است.

ارک- اثار تخریبی شرکت مس سونگون  در طبیعت و اراضی آذربایجان را متاسفانه می توان دید ولی سودی از محتویات منتقل شده به خارج آذربایجان خبری نیست. ظاهرا مدیریت استان نیز از اقدام مؤثر در این زمینه دست کشیده  است.

 

ایرنا- با افزایش اقتصاد غیرقانونی و شیوع مواد مخدر، تعداد موارد ابتلا به ایدز، جرایم سرقت و طلاق ثبت شده افزایش می ‌یابد.

ارک – پرسش خیلی ها این است که چرا تخلف از موازین شرعی بطور سریع قابل کنترل و  پیگیری است. ولی  مشکلات مواد مخدر روز بروز پیچیده و لاینحل می ماند؟!

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا