تقدیر نماینده همدان از وزیر ارشاد

خبرگزاری ارک – نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در جلسه‌ای که ظهر امروز با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشت از علی جنتی به خاطر بازگرداندن جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان به همدان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) منطقه همدان، “امیر خجسته” در این جلسه گفت: تدبیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخص وزیر و نیز ریاست سازمان سینمایی کشور در تفکیک جشنواره های کودکان و خردسالان و نوجوانان و اعطای میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم های نوجوانان به همدان نشان از پیگیری سیاست عدالت فرهنگی در وزارت ارشاد دارد.

وی افزود: همانگونه که استحضار دارید استان همدان طی 4 دوره میزبانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان توانسته است شایستگی های خود را ثابت کند و امسال نیز شاهد جشنواره‌ای متفاوت از گذشته در همدان خواهیم بود.

خجسته بیان کرد: استان همدان چه به لحاظ سخت افزاری و چه به لحاظ نیروی انسانی در حوزه سینما به ویژه سینمای نوجوان پتانسیل بسیاری بالایی دارد که بازگشت جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان به این استان زمینه شکوفایی هرچه بیشتر این پتانسیل‌ها و نیز رونق و شکوفایی سینمای نوجوان را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیری مدیریت ارشد استان، حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و نیز پیگیری دیگر مدیران، اصحاب رسانه و هنرمندان به جهت بازگشت جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان تقدیر و تشکر کرد.

هم چنین در این جلسه “ایوبی”، رییس سازمان سینمایی کشور ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری و حمایت مدیران استان همدان به ویژه استاندار، نمایندگان مجلس، اصحاب رسانه و هنرمندان استان گفت: انشاالله بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان در مهر ماه سالجاری در همدان برگزار خواهد شد.

ایوبی همچنین به برگزاری المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور اشاره کرد و گفت: مرکزیت این المپیاد در همدان خواهد بود و جوایز آن در جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان اهدا می‌شود.

منبع : ایسنا

دکمه بازگشت به بالا