نقد اخبار روز * م گونش

*م.گونش

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی: به منظور حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، تنها به شرط رعایت شاخص‌های احداث آزادراه و مسایل ایمنی اجازه افتتاح آزادراه تبریز- سهند داده خواهد شد.

ارک- رعایت شاخص‌های احداث آزاد راهها و سایر پروژه  و مسایل ایمنی مربوطه باید
درطول انجام کار پروژه ها رعایت شود، تا از بروز خسارات انسانی، مادی و معنوی در مراحل  بهره برداری جلوگیری شود.

 

فرماندار اهر با تشربح محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان، گفت: ورود خودروها با پلاک غیر بومی از روز شنبه به این شهرستان ممنوع بوده و در صورت مشاهده خاطیان با جریمه یک میلیونی مواجه خواهند شد.

ارک – ورود وخروج خودرو ها باید از مبادی با نظارت تؤام باشد، تا انجام مسافرت های انبوه عمومی شکل نگیرد.

 

رییس جمهور : اگر در این دو هفته هم خدای نکرده به نتیجه مطلوب نرسیم. ممکن است باز هم این تعطیلی ادامه یابد.

ارک- اینبار باید بحال اصلاح فرهنگ و خصلت بی تـوجهی مردم به مقررات وعدم تمکین گروهی به فرامین عمومی فکری بشود.

 

ویران کردن خانه  توسط شهرداری-باز در یکی از شهرها خانه خانمی توسط عوامل شهرداری ویران شد.

ارک- ویدیوی مربوطه و توضیح شهردار ذیربط  و تامین تسهیلات و مسکن به صاحب  خانه یاد شده، نشان می دهد که اتفاق مذکور بوقوع پیوسته است. در اینمورد باید گفت که شهرداران طوری عمل کنند که امکان ساخت خانه بدون پروانه وجود نداشته باشد. ضمنا ویران سازی خانه بدون اجازه هم باید نه با  تهاجم وانتقام، بلکه  با تعبیت از اصول خاص  و رعایت اصول اخلاقی، ادب و احترام باشد.

 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه منافقین، معاندین و دشمنان در تلاشند تا مردم را نسبت به آینده ناامید و آنها را از شرکت در انتخابات پیش رو دل‌زده کنند، تاکید کرد: دشمنان با استفاده از اراذل و اوباش و برخی عوامل داخلی خود سعی دارند که امنیت کشور را برهم بزنند، اما ما با ایجاد امنیت پایدار و در عین حال مقابله با هرگونه ناامنی سعی می‌کنیم که شرایط را به نوعی مهیا کنیم که ان شاءالله انتخابات به بهترین نحو برگزار شود.

ارک- برای برقرای امنیت،  رعایت عدالت، اسقرار فرهنگ و اصول اخلاقی و رفع معایب و مفاسد اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی در ساختار دولت ومردم ضروری می  باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز،  کریس کونز سناتور آمریکایی و وزیر امور خارجه احتمالی در دولت جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا روز جمعه گفت که تنها در صورتی از بازگشت به توافق هسته‌ای حمایت می‌کند که راهی برای محدود کردن برنامه موشکی ایران و حمایتش از نیروهای نیابتی در منطقه وجود داشته باشد.

ارک – مسلما نوعی تعامل و تقابل سیاسی اتفاق خواهد افتاد. انشاالله خیر خواهد بود تا مشکلات دولت و ملت  حل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا