رییس سازمان هواپیمایی کشوری بر جلوگیری از تاخیر پروازهای حج تمتع تاکید کرد

خبرگزاری ارک- علی عابدزاده روز یکشنبه در آیین بدرقه نخستین گروه زائران ایرانی برای انجام حج تمتع سال جاری، افزود: پروازهای رفت زائران از امروز تا 26 شهریور ادامه خواهد داشت که در این مدت 223 پرواز انجام می شود که 121 پرواز آن مربوط به عملیات مدینه اول و 102 پرواز نیز مربوط به عملیات مدینه بعد خواهد بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: پروازهای برگشت حجاج نیز از ششم مهر ماه آغاز می شود و تا 25 مهر ادامه خواهد داشت که در این مدت 218 پرواز انجام می شود و در مجموع در عملیات رفت و برگشت حجاج 441 پرواز خواهد شد.
وی افزود: ایام حج و انجام این فریضه الهی به فعالیت های بخش هوایی معنویت خاصی می بخشد و جلب رضایت زائران خانه خدا موفقیت های ما را به مردم و زئران نشان می دهند.
عابدزاده انجام پروازهای ایمن و سلامت را اولویت نخست سازمان هواپیمایی کشوری در طول عملیات انتقال حجاج عنوان کرد و گفت: باید در این دوره زمانی خدمات مناسب و متناسب با شان و مرتبه زائران ارائه شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی بر تلاش این سازمان برای انجام پروازهای به موقع و تکریم زائران تاکید کرد و گفت: در طول انجام پروازهای حج دستگاه های مربوطه نیز از جمله شرکت فرودگاه های کشور در جهت ایجاد زمینه انجام پروازهای حج از 19 فرودگاه کشور تلاش های قابل توجهی خواهند داشت، ضمن آنکه از مسئولان شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما)، ماهان و شرکت هواپیمایی سعودی باید قدردانی شود.
رییس سازمان هواپیمایی ادامه داد: باید به فردای پس از محدودیت های بین المللی فکر کرد تا ابزارهای لازم برای ورود به صحنه رقابت های حمل و نقل منطقه ای و جهانی و همچنین رسیدن به این اهداف فراهم شود و این اهداف جز با همت و هماهنگی دستگاه های مربوطه میسر نخواهد شد.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا