۱۹ هزار کودک یتیم و محسنین آذربایجان شرقی در انتظار مهربانی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از اجرای طرح پویش ایران مهربان برای حامی به 19000 کودک یتیم و محسنین در سطح استان خبر داد.

به گزارش  ارک خبر ،محمد کلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش ایران مهربان، اظهار کرد: در این پویش ملی، برای ۱۹۰۰۰ کودک یتیم و محسنین در سطح استان حامی جذب می‌شود.

وی ادامه داد: طرح «هر کارمند یک حامی» در قالب این پویش، با همکاری استانداری و ادارجات استان جهت حمایت از فرزندان معنوی اجرا خواهد شد.

وی گفت: هدف از این طرح، رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان محروم از نعمت پدر و فرزندان دیگری که پدران آنها علی‌رغم میل باطنی به‌دلیل بیماری، کهولت سن، از کار افتادگی و گسستن از فضای پرمهر خانوادگی، توان اداره زندگی خود را ندارند، است.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: مردم نیک اندیش با واریز مستقیم مبلغ ماهانه از ۱۰ هزار تومان تا هر رقم دلخواه دیگر به حساب این کودکان، فرزندان معنوی خود را حمایت کنند.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، وی خاطر نشان کرد: مردم عزیز می‌توانند برای شرکت در این طرح، علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان، با مراجعه به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به این کار خداپسندانه اقدام کنند./ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا