پیشگامی اهر در فرهنگ کتابخوانی/ ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه کتاب

اهر- فرماندار شهرستان اهر از پیشگامی این شهرستان در فرهنگ کتاب و کتابخوانی خبر داد بر ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه کتاب تاکید کرد.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،رسول خدابخش ظهر امروز در آئین تجلیل از برندگان طرح کتابخوانی در شهرستان اهر با اشاره به این‌که هدف از برگزاری مسابقه کتاب؛ ترویج فرهنگ کتابخوانی در اهر و مناطق هم‌جوار است اظهار داشت: استقبال علاقه‌مندان به مسابقه کتاب از سایر مناطق کشور و استان مایه افتخار است.

وی با قدردانی از استاد حسین دوستی، حاتم‌زاده رئیس کتابخانه‌های عمومی و ممی‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر افزود: همکاری مستمر در این مسابقه باعث شد که استقبال علاقه‌مندان به کتابخوانی از این مسابقه فراتر از انتظارات باشد.

فرماندار شهرستان اهر بابیان این‌که هرچه در حوزه کتاب و کتابخوانی سرمایه‌گذاری کنم باز هم کم است، تصریح کرد: وقتی برای ترویج کتاب و کتابخوانی هزینه می‌کنیم در واقع سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

خدابخش اضافه کرد: تا زمانی که در خدمت مردم بزرگوار شهرستان اهر هستم از برنامه‌های مروج کتاب و کتابخوانی تمام و کمال حمایت می‌کنم و معتقدم مشکلات هرچه هم بیشتر باشد ولی از سرمایه‌گذاری در حوزه کتاب دریغ نمی‌کنیم.

وی با تأکید بر این‌که برتری و پیشگامی شهرستان اهر در حوزه کتاب و کتابخوانی باید حفظ شود، بیان کرد: پیشگامی اهر در فرهنگ کتابخوانی را می‌توانیم به سایر حوزه‌ها نیز تامیم دهیم و چشمان خیلی‌ها در عرصه کتاب به شهرستان اهر دوخته شده که نباید این نگاه‌ها را ناامید کنیم.

فرماندار شهرستان اهر خاطرنشان کرد: مسائل مالی نمی‌تواند مانع تحقق برنامه‌هایمان در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی شود و برای رشد و ترقی این برنامه‌ها با جدیت پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

خدابخش با ذکر این‌که در ایام کرونایی فرصت‌های زیادی را می‌توان خلق کرد، یادآور شد: تهدیدهای شرایط کرونایی را می‌توانیم با کتاب و کتابخوانی به فرصت تبدیل کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا