رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان خبر داد:

کمک 50 میلیون ریالی اوقاف گلپایگان به بیمارستان عیسی ابن مریم/900 بسته معیشتی اهدا شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: به منظور کمک به بخش درمان در بحران کرونا طی چند روز گذشته ۵۰ میلیون ریال از محل درآمد امامزادگان ۱۷ تن به بیمارستان عیسی ابن مریم کمک شد.
به گزارش ارک خبر، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی با اشاره به اجرای طرح کمک به بخش درمان و بیمارستان‌ها اظهار داشت: برای این امر ۵۰ میلیون ریال از محل درآمد امامزادگان ۱۷ تن برای کمک به بیمارستان عیسی ابن مریم اهدا شد.
وی در ادامه به تهیه ۹۰۰ بسته کمک معیشتی از محل درآمد موقوفات و کمک خیران برای هدیه به نیازمندان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۰۰ بسته مربوط به طرح شهید سلیمانی بوده است که همچنان نیز ادامه دارد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: هزینه تامین بسته‌های معیشتی از محل درآمد امامزاده ۱۷ تن و محل موقوفات فقرا و نیازمندان میرزا یحیی خان، محمد جواد شادگانی و دیگر موقوفات پرداخت شده است.
وی همچنین به توزیع سه هزار ماسک بین نیازمندان شهرستان گلپایگان اشاره کرد و گفت: در زمینه تامین مواد ضدعفونی کننده نیز در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت داشته‌ایم.
حجت الاسلام نصیرالاسلامی با اشار ه به تملک و آزادسازی یکی از واحدهای تجاری امامزادگان ۱۷ تن با پیگیری های انجام شده ابراز داشت: با توجه به اینکه برخی از واحدهای تجاری بر خیابان واقع در طرح جامع بوده و مشکلاتی برای تردد زائران و هیئات مذهبی ایجاد کرده بود با پیگیری‌های انجام شده واحد تجاری تملک شد از محل درآمد امامزادگان آزادساری و تخریب شد.
وی اضافه کرد: همچنان پیگیر تملک یکی دیگر از واحدهای تجاری در صورت همکاری مالکان محترم و پیگیری‌های هیئت امنا هستیم تا طرح جامع امامزادگان ۱۷ تن را به خوبی اجرایی کنیم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان در ادامه به ثبت یک وقف جدید در گلپایگان اشاره کرد و ادامه داد:این وقف توسط بانوی خیر ربابه صباعی در قالب یک واحد مسکونی با نیت خانه عالم و سکونت روحانی مسجد محل گوگد به ثبت رسیده است.
وی افزود: ارزش ریالی این منزل مسکونی هشت میلیارد ریال برآورد شده است.
حجت الاسلام نصیرالاسلامی همچنین به برگزاری جشن‌های میلاد ائمه در فضای مجازی با همکاری امامزادگان و مداحان اشاره کرد و گفت: کرونا نتوانست برگزاری برنامه‌های فرهنگی اوقاف گلپایگان را تحت تاثیر قرار دهد و شهروندان نیز از این روند برگزاری برنامه‌های مذهبی استقبال خوبی را داشتند.
وی با اشاره به اجرای مسابقات فرهنگی در کنار اجرای برنامه‌های مذهبی در صفحات مجازی امامزادگان و همچنین صفحات مجازی ویژه شهرستان گلپایگان گفت: تاکنون در این مسابقات ۶۴ هدیه نقدی به برندگان پرداخت شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان همچنین به آئین گرامی‌داشت روز پرستار اشاره کرد و گفت: برای این امر به ۱۲ نفر از پرستاران شهرستان که نام زینب و حسین را دارند علاوه بر تجلیل هدیه نقدی نیز اهدا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا