مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

10 محور همکاری اوقاف و شهرداری اصفهان احصاء شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۱۰ محور همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری اصفهان احصاء و برای شهردار جدید اصفهان ارسال شده است.
به گزارش ارک خبر، حجت الاسلام محمدحسین بلک با بیان اینکه پیرو انتصاب علی قاسم زاده، شهردار اصفهان دیداری را با وی داشتیم، اظهار داشت: قبل از این دیدار نیز طی ارسال نامه‌ای رسمی ۱۰ محور همکاری را با شهرداری برای وی ارسال کردیم.
وی با بیان اینکه برای مسایل مربوط به خدمات شهری و رفاه شهروندان اعلام آمادگی کردیم، ابراز داشت: ادامه اوقاف امکاناتی دارد که می‌تواند برای خدمت بیشتر به شهروندان در اختیار شهرداری قرار دهد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: طی سال‌های گذشته مسایل حقوقی و اختلافاتی بین شهرداری و اوقاف بوده که باید با تعامل و همکاری مسالمت آمیز این مسایل برطرف شود که هر دو طرف به حقوق خود برسند و از درگیریهای قضایی پرهیز شود.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای اعلام آمادگی با شهرداری در زمینه مناطق ویژه شهری و به ویژه در حاشیه‌های شهر بوده است، ادامه داد: تفاسیر این موارد را در جلسات بعدی پیگیری خواهیم کرد.
حجت الاسلام بلک با اشاره به اینکه برگزاری جلسات مستمر با مدیریت شهری امری ضروری است، گفت: شهردار اصفهان در آئین معارفه خود تبدیل اصفهان به شهر اسلامی را مورد تاکید قرار داد و باید توجه داشت که در پرتو شهر اسلامی حقوق قانونی و شرعی و مظاهر ارزشی در مبنای کار شهرداری قرار می‌گیرد که این موضوعات پیامهای خوبی بود.
وی تصریح کرد: انتظار داریم ۱۰ محور مهمی که برای همکاری به شهرداری اعلام شده است مورد توجه قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا