تصاویر بیشتری از اکسپریا Z5 Plus سونی منتشر شد

خبرگزاری ارک – سونی تا چند روز آینده در نمایشگاه IFA از دو پرچمدار جدید خود اکسپریا Z5 و Z5 کامپکت رونمایی می‌کند اما همانطور که می‌دانید این دو گوشی تنها پرچمداران سونی تا پایان سال میلادی نخواهند بود.

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده نمایشر 5.5 اینچی اکسپریا Z5 Plus دارای رزولوشن باورنکردی 4K خواهد بود. این رزولوشن برای اولین بار در میان گوشی‌های هوشمند در گوشی سونی ممکن است به کار گرفته شود. هم اکنون ال جی جی 4 و گلکسی نوت 5 دارای رزولوشن Quad HD یا همان 1440p هستند اما رزولوشن 2160p آرزوی هر کسی ممکن است باشد.

123

تصاویری که ملاحظه می‌کنید را فاش کننده‌ی معروف Evleaks منتشر کرده است. نمی‌توان با قاطعیت در مورد این تصاویر نظر داد اما همانطور که مشخص است تصویر منتشر شده با طراحی‌های سابق سونی همخوانی دارد.

هر سه پرچمدار جدید سونی دارای سنسور دوربین 23 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 خواهند بود که در شرایط کم نور باید خوب عمل کنند. همچنین گفته می‌شود سونی قصد دارد برای اولین بار در گوشی‌های خود حسگر اثر انگشت را نیز به کار گیرد.

به هر حال تا تاریخ دوم سپتامبر و رونمایی رسمی سونی از گوشی‌های جدید خود کمتر از شش روز دیگر باقیست. تاکنون اطلاعات زیادی از گوشی‌های سونی منتشر شده است و باید دید آیا سونی محصول دیگری را برای سوپرایز کردن کاربران خود دارد یا خیر.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا