واکنش سرمربی ایران به احتمال لغو جام ملتها و جام جهانی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به احتمال لغو مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی فوتسال گفت: شنیده‌ام مسابقات قهرمانی آسیا دوباره به تعویق می‌افتد اما خبری از لغو آن ندارم.

به گزارش ارک خبر،«گوستاوو مونانا» خبرنگار اسپانیایی در خبری تکان دهنده مدعی شد مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و در پی آن مسابقات جام جهانی فوتسال به زودی به صورت کامل لغو خواهد شد.

مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که به منزله رقابت‌های کسب سهمیه جام جهانی فوتسال هم محسوب می‌شود، قرار بود فروردین ۱۴۰۰ به میزبانی کویت برگزار شود و پنج تیم برتر آسیا جواز حضور در جام جهانی لیتوانی را کسب کنند.

باوجود اینکه برگزاری این مسابقات به دلیل شیوع کرونا از اسفند ۱۳۹۸ چند بار به تعویق افتاد، هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار آن باشد و چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

برای پیگیری این موضوع با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تماس گرفت. ناظم الشریعه در واکنش به خبر لغو مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی فوتسال گفت: چیزی که من شنیده‌ام، تعویق مسابقات جام ملت‌های آسیا است. خبری از لغو کامل این رقابت‌ها و جام جهانی ندارم.

وی افزود: چندی پیش با فردی صحبت می‌کردم که گفت جام ملت‌های فوتسال آسیا به جای فروردین، احتمالاً در اردیبهشت و به جای زمان مسابقات فوتسال بانوان برگزار خواهد شد. یعنی مسابقات یک ماه به تعویق می‌افتد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام ملت‌های بانوان، جام باشگاه‌های آسیا و مسابقات جوانان را لغو کرد به امید اینکه بتواند جام ملت‌های مردان را برگزار کند. به هر حال ما هم منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

ناظم الشریعه درباره برگزاری تورنمنت سه جانبه شیراز با حضور تیم‌های خارجی گفت: به بهانه افتتاح سالن بین المللی صدرا در شیراز قصد داریم دو تیم خارجی را دعوت کنیم. به هر حال برنامه‌های ما طبق تقویم پیش می‌رود و آماده سازی خود را انجام می‌دهیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا