سردار شهید قاسم سلیمانی شناسنامه جبهه جهانی مقاومت است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی شناسنامه جبهه جهانی مقاومت است، گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد شرف مرز ندارد.

به گزارش ارک خبر،سردار عابدین خرم صبح امروز در وبینار علمی مکتب شهید سلیمانی در جوار شهدای جبهه مقاومت در وادی رحمت تبریز گفت: از این حرکت علمی و تحقیقاتی جامعه علمی و دانشگاهی استان تشکر می‌کنم، تا چشم کار می‌کند جای حاج قاسم خالی است اما روح با صلابت ایشان دل‌ها را بهم پیوند زده است.

سردار خرّم افزود: مدافعان حرم صرفاً مدافع خاک نبودند بلکه از انسانیت دفاع کردند، حاج قاسم فریاد مظلومیت مستضعفان جهان است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اگر سردار سلیمانی نبود جریان تکفیری جنایتی رقم می‌زد که به غیر از حادثه عاشورا، نظیری نداشته باشد، ادامه داد: حاج قاسم با پیوند مقاومت و دیپلماسی انقلابی تأمین منافع ملی را به عینیت رساند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم از یک منظومه فکری متقن برخوردار بود، گفت: از همه کسانی که در یک سال اخیر با مکتوبات خود در قالب‌های مختلف و برای حاج قاسم عینیت بخشیدند تشکر می‌کنم. این دانشنامه شخصیت حاج قاسم و مکتب ایشان را در اذهان تداعی کند.

تربیت سرباز آمریکایی هدف سند ۲۰۳۰

سردار عباس مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان نیز در این مراسم گفت: تربیت سرباز آمریکایی هدف سند ۲۰۳۰ است. آموزش و پرورش باید با اتکا بر مکتب حاج قاسم، راه نفوذ سند ۲۰۳۰ را ببندد

وی گفت: رفتار عملی حاج قاسم باید سرمنشاء سیاست‌های آموزش‌و پرورش قرار گیرد.

مطهری ادامه داد: مکتب درس‌آموز شهید سلیمانی، یک راه روشن برای آینده و نظام آموزشی است. حاج قاسم آنقدر موفق عمل کرد که غضب سران نظام سلطه را برانگیخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا