توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه امامت تبریز

تبریز- ۷۲ هزار بسته معیشتی توسط سپاه ناحیه امامت تبریز در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه از ابتدای دوران شیوع کرونا تاکنون بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گزارش ارک خبر، از ابتدای شیوع ویروس کرونا و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به معیشت افراد آسیب دیده از این شرایط، سپاه پاسداران در خط مقدم جمع آوری و توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق آسیب پذیر و محروم، حضور یافت.

حرکتی عظیم و تأثیر گذار که آوازه آن در آن سوی مرزها هم بازتاب وسیعی داشت و بار دیگر بر نوع دوستی مردم ایران صحه گذاشت.

در سطح شهر تبریز هم ارگان‌ها و نهادهای مختلف، نهادهای مردمی، خیرین و دیگر تشکل‌ها، صدها هزار بسته معیشتی، برای خانواده‌های کم بضاعت توزیع کردند.

سپاه ناحیه امامت تبریز هم در ۱۴ مرحله بیش از ۷۲ هزار بسته معیشتی با کمک خیرین، گروه‌های جهادی، مردم منطقه و … بین خانواده‌های آسیب پذیر توزیع کرد و در آخرین مرحله هم به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و در رزمایشی عظیم شش هزار بسته معیشتی دیگر تهیه و توزیع کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان در ابتدای این رزمایش بزرگ مواسات و همدلی اظهار داشت: تأثیر گذاری که انقلاب و شخصیت‌های انقلاب اسلامی بر مردم جهان گذاشته‌اند در تاریخ بی سابقه است.

حجت الاسلام و المسلمین فقیه گفت: یکی از شخصیت‌های برجسته انقلاب که در کل دنیا راه و روش او به الگو تبدیل شده است، سردار رشید اسلام، سردار قاسم سلیمانی است که اینک همه آزادی خواهان افسوس فقدان ایشان را می‌خورند.

وی در ادامه با تشکر از فعالیت‌های سپاه ناحیه امامت در رزمایش کمک مؤمنانه گفت: همه ارگان‌ها به خصوص سپاه، در شرایط بحرانی کرونا با جان و دل به کمک محرومان آمدند، اینجانب ضمن تقدیر از کلیه نیروهای مخلص بسیجی و تلاشگر در عرصه کمک‌های مومنانه، از طرف نماینده ولی فقیه در استان، از فرمانده مجاهد، دلاور، ولایتمدار و خستگی ناپذیر سپاه ناحیه امامت سرهنگ صفدری که صادقانه تلاش کردند تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق روز افزون دارم.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز هم در ادامه این رزمایش گفت: به خاطر اینکه در ایام سالگرد سردار رشید اسلام شهید سلیمانی قرار داشتیم، تصمیم گرفتیم برای یادبود آن سردار بزرگوار، ۶ هزار بسته معیشتی تهیه و به نیازمندان توزیع کنیم.

سرهنگ پاسدار حسن صفدری افزود: یکی از منش و اخلاص خاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، انفاق و بخشش بود و ما هم در مکتب این شهید، وظیفه داریم این راه و منش را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: با شهادت این سردار رشید، هزاران حاج قاسم در عرصه‌های مختلف رشد و تربیت خواهند شد که نقشه‌های شوم دشمنان اسلام را بر آب خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار صفدری ادامه داد: در قرارگاه لبیک یا امام خامنه ای سپاه ناحیه امامت تبریز، هم قسم شده‌ایم که راه حاج قاسم را زنده نگه داریم و مطمئن باشید لحظه‌ای در دفاع از این آرمان‌ها درنگ نخواهیم کرد.

در پایان این رزمایش از پدران شهید مدافع حرم، بسیجیان، کارکنان سپاه ناحیه امامت تبریز، پالایشگاه و پتروشیمی تبریز، خیرین و گروه‌های جهادی که از اولین روز رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، در خط مقدم این رزمایش حضور داشتند، با اهدا لوح سپاس، تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا