رییس کل دادگستری استان: «تأمین ساختمان مناسب برای شورای حل اختلاف شهرستان مبارکه»

 

با موافقت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان شورای حل اختلاف مبارکه در جوار حوزه علمیه شهرستان مذکور مستقر می شود.

به گزارش ارک خبر: محمدرضا حبیبی در حاشیه بازدید مسؤولان قضایی و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و جمعی از مسؤولان اداری شهرستان از ساختمان درمانگاه سابق صفاییه مبارکه بیان داشت: تقویت هر چه بیشتر شوراهای حل اختلاف از جهات مختلف به منظور گسترش و تسهیل و ترویج سنت حسنه صلح و سازش به عنوان یک سیاست مهم راهبردی قوه قضاییه در دستور کار دادگستری استان می باشد.

وی افزود: از اقدامات مهم در این راستا اتصال کلیه شعب شوراهای حل اختلاف استان به شبکه سراسری خدمات دادرسی الکترونیک و نیز فراهم نمودن فضای فیزیکی مناسب و تجهیزات لازم و کافی و تأمین نیروی انسانی با تجربه و فعال در این حوزه بوده که تا کنون به همت همکاران در بخش های مختلف در سطح استان شاهد تحقق این مهم تا حد زیادی بوده ایم.

ایشان یادآور شد: شهرستان مبارکه اصفهان با کمبود فضای فیزیکی مناسب و در شأن مردم فهیم آن مواجه بود که با تلاش جمعی مسؤولان قضایی و اداری شهرستان و نیز توافق بعمل آمده با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اصفهان مقرر شد ساختمان سابق درمانگاه صفاییه این شهر به صورت مشترک در اختیار شورای حل اختلاف و حوزه علمیه شهرستان قرار گیرد که از محاسن این اقدام استفاده از ظرفیت حوزه و روحانیون محترم در ارتقاء فرهنگ صلح و سازش است.

لازم به ذکر است این ساختمان در زمینی به مساحت ۵۶۰۰ مترمربع احداث گردیده است و با این اقدام گام مؤثری در راستای رفاه حال و جلب رضایت بیشتر مردم و تحقق اهداف برداشته می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا