روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان بناب

بناب- فرماندار بناب گفت: شاهد سیر صعودی مبتلایان به کرونا طی روزهای اخیر در شهرستان بناب هستیم.

به گزارش ارک خبر ،شهریار فتحی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با اشاره به افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: اگر شرایط موجود مدیریت نشود طی روزهای آتی شاهد اوج این ویروس در شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: همچنان نگران هستیم که کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عادی انگاری سبب افزایش شیوع کرونا در شهرستان شود، از این رو باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم تا از شیوع مجدد این ویروس جلوگیری کنیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب سپس با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: با تلاش مسئولین شهرستان و همکاری که مردم و صنوف مختلف داشتند، در مقابله با ویروس کرونا بسیار موفق عمل شد و این امر باعث شد تا در هفته‌های اخیر شاهد کاهش بستری‌ها به ۱۳ نفر باشیم و حتی افراد فوت شده نیز به شدت کاهش یافته است.

فتحی اضافه کرد: ولی اگر همکاری نکرده و عادی انگاری کنیم، طی روزهای آتی شاهد شرایط دشوار و سختی در شهرستان بناب خواهیم بود.

وی از اصناف و بازاریان خواست نسبت به خیز پیک دور جدید کرونا در شهرستان حساس باشند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت را به سمتی نبریم که شاهد تعطیلی مجدد بازار باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا