نقد اخبار روز *م.گونش

 

رئیس گروه‌ بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: بیشتر شهرهای آذربایجان شرقی در وضعیت آبی و زرد قرار دارند.
بگفته وی استان از این نظر از  وضعیت نسبتا خوبی برخوردار است؛ پروتکل‌های بهداشتی وضعیت زرد همان پروتکل‌های بهداشتی وضعیت آبی است.

ارک- نگهداری وضعیت مناسب مهمتر و سخت تر از بدست آوردن آن است. امیداست مردم و مسئولین توفیق کسب این مرحله را  نیز داشته باشند.

 

مستمری بگیران تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در خصوص تبعیض در پرداختی‌های خود و موضوع همسان‌سازی حقوق، تجمعی اعتراضی برگزار کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

ارک- مطالبه بجائی است. امید است سازمان و دولت، کمافی السابق توان تعدیل بموقع مستمری، مستمری بگیران باشند.

 

آذربایجان شرقی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: براساس سیاست‌های تشویقی شهرداری حداقل از ۵۰ درصد مناطق تبریز که در بافت فرسوده و حاشیه نشین واقع شده، عوارض پروانه اخذ نمی‌شود.

ارک- مسلما این امتیاز تشویقی به آباد شدن بافت فرسوده کمک کند. درضمن اگر شهرداری در مورد انجام کارهای زیر بنائی بافت های فرسوده بموقع همت گمارد و کار مطلوبی انجام دهد، مطلوبتر خواهد بود.

 

علی ربیعی در ابتدای نشست خبری هفتگی خود با بیان اینکه با رفتن دولت ترامپ جهان نیز از حالت تنش خارج شده و شرایط جدید در فضای بین المللی ایجاد شده است، گفت:  فراموش نکرده ایم کانون توجه شرور آمریکایی ایران عزیز ما بود و متحدان منطقه ای او نیز از هیچ توطئه ای فرو نگذاشتند.

ارک – انتخاب ترامپ اگر خودجوش هم بوده باشد، آثار سوء طولانی مدت دوران ریاست جمهوری وی، باین زودی ها رفع نخواهد شد.

 

وزیر نفت،بیژن زنگنه دیروز در ششمین کنگره نفت و نیرو: عده ای در کشور ۴۰ سال تلاش کردند تولید نفت ایران از ۴ میلیون بشکه بیشتر نشود و در این راه به مجلس رفتند و به سایر سازمان ها مراجعه کردند و موفق هم بودند.

ارک – فعالیت تخریبی این عده نباید پنهان بماند، بلکه علاوه بر خودشان، نتایج سوء اعمالشان نیز  باید علنی شود، تا از گود کنار گذاشته شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا