امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و دانشگاه پیام نور اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش  ارک خبر، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و محمدرضا جلالی، رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

زارع در آئین امضای این تفاهم نامه که با رعایت کلیه دستورات بهداشتی برگزار شد، استفاده از ظرفیت های همه نهادها، سازمان ها و موسسات را یکی از برنامه های این نهاد عنوان کرد و افزود: اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات مؤثر و کارآمد در جهت ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه اسلامی، کاهش فقر و نابرابری، توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه‌های هدف و حمایت از اقتصاد دانش بنیان و با هدف رونق کسب و کارهای نوین در حوزه صنایع خلاق و دانش بنیان برای اقشار آسیب پذیر از جمله مهترین اهداف این تفاهم نامه است.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ دانشجو در جامعه تحت حمایت کمیته امداد استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: عمده این عزیزان دانشجویان دانشگاه های پیام نور هستند و این تفاهم نامه می تواند شرایط رشد و پرورش ایده های فناورانه آن ها را فراهم کند.

زارع با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای اشتغال و توانمندسازی دانشجویان تحت حمایت نداریم، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان یکی از وظایف اصلی کمیته امداد است و توانمندسازی علمی، تخصصی، فنی و نوآورانه یکی از وجوه بسیار مهم آن است که تفاهم نامه پیش رو یکی از گام های چندگانه ای است که به لطف خداوند در این مسیر برخواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به سابقه همکاری این نهاد با مراکز دانشگاهی، یادآور شد: ایجاد مراکز پایش فقر یکی از دستاوردهای مهم این همکاری است که موفقیت آن به توجه و تعامل هر چه بیشتر دانشگاه ها وابسته است.

دکتر محمدرضا جلالی نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه کمیته امداد ودانشگاه پیام نور هر دو مولود انقلاب هستند، گفت: هر دوی این نهادها خدمتگزار محرومانند و در راستای ایجاد عدالت فعالیت می کنند.

وی همچنین از فراهم بودن شرایط همکاری دو نهاد سخن گفت و عنوان کرد: کمک به دانشجویان تحت حمایت و فراهم کردن شرایط رشد آنها در کنار همکاری پژوهشی با کمیته امداد و همچنین راه اندازی مراکز نیکوکاری این نهاد در واحدهای دانشگاه پیام نور از جمله مهمترین زمینه های همکاری های آتی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا