سامانه دوربان شرکت توزیع برق استان اصفهان رونمایی شد

به گزارش ارک خبر:با حضور مدیرکل حراست توانیر و مدیرکل شرکت توزیع برق استان اصفهان از سامانه های دوربان و سهند و سپند و ارز دیجیتال شرکت توزیع برق استان اصفهان رونمایی شد.
حمید علاقمندان در مراسم رونمایی از این سامانه با اشاره به اینکه تمام تلاش ها در صنعت برق و شرکت های توزیع برق استان در راستای ارتقا خدمات به مشترکان است گفت: در بسیاری از مواقع خدمات بخش حراست تنها در تامین امنیت خلاصه می شود که در شرکت توزیع برق استان اصفهان ثابت کرده ایم حراست بسیار فراتر از این می توانند عمل کنند.
مدیرکل شرکت توزیع برق استان اصفهان تاکید کرد: در سال جاری صرفه جویی صورت گرفته در بخش حراست و به وسیله سامانه دوربان به نحوی بوده که در هیچکدام از بخش ها به دست نیامده است.
او اضافه کرد: سامانه دوربان با توجه به گستردگی ارائه خدمات در استان اصفهان بسیار تاثیرگذار عمل کرده است. علاقمندان اظهار کرد: اگر بخواهیم کنترل پذیری و هوشمندسازی را داشته باشیم باید رویت پذیری را با حداکثر توان پیگیری کرد که این مهم با استفاده از سامانه دوربان رخ می دهد.
امید بهمن زیاری مدیر دفتر حراست شرکت توزیع برق استان اصفهان نیز در مورد ضرورت ایجاد سامانه دوربان و تاثیر آن در ارائه خدمات شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: سامانه دوربان با ۴ هدف طی دو سال اخیر تاسیس شده است.
او در مورد اهداف تشکیل این سامانه توضیح داد: حفاظت از تاسیسات ، اماکن ، ناوگان خودرویی و نرم افزاری اهدافی بوده که منجر به ایجاد این سامانه شده و به روز رسانی می شود.
به گفته بهمن زیاری این سامانه توانسته تا حدود زیادی انتظارات مورد نیاز را عملی کرده است. مدیر دفتر حراست شرکت توزیع برق استان اصفهان خاطر نشان کرد: در صورتی که این سامانه راه اندازی نمی شد سالانه هزینه زیادی بابت جبران خسارات ناشی از سرقت ها بر شرکت توزیع برق استان اصفهان اعمال می شد.
او هوشمند سازی راه نجات بسیاری از کاستی ها دانست و افزود: مقدمات لازم در راستای هوشمندسازی در حوزه های مختلف به ویژه در بخش حراست اعمال شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا