ظرفیت‌های آموزشی استان‌ها شناسایی می‌شود

تبریز- مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه ظرفیت‌های آموزشی استان‌ها شناسایی می شود گفت: هدف از شناسایی و ارزیابی تمام ظرفیت‌های آموزشی بر این است تا در آموزش‌ از آنها بهره برد.

به گزارش ارک خبر،مدیر کل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: اداره کل آموزش‌های تخصصی در راستای مرجعیت بخشی به آموزش‌های نهاد دین، برنامه‌ریزی‌های مختلفی از جمله آموزش اقشار تأثیرگذار در استان‌ها را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی متقی فر ادامه داد: اعتقاد ما در اداره کل آموزش بر این است که تمام ظرفیت‌های آموزشی را در استان، شناسایی و ارزیابی کرده تا در نهایت با شبکه سازی انجام گرفته در آموزش اقشار تأثیرگذار از آنها بهره برد.

وی استان آذربایجان شرقی را دارای ظرفیت و ویژگی‌های خاص دانسته و به خبرنگار مهر گفت: این سازمان در بین سازمان‌های حاکمیتی و دولتی دارای نفوذ مردمی و حکومتی است.

مدیر کل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: شناسایی مجموعه‌های آموزشی، شناسایی افراد تأثیرگذار در عرصه آموزش و از همه مهم‌تر تشکیل هیأت اندیشه ورز آموزشی قابل توجه است.

وی یادآور شد: در این راستا باید مسئله‌های آموزشی احصاء شده و علاوه بر آن اولویت بندی آموزشی، طراحی و اجرای عملیات آموزشی را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

متقی فر اضافه کرد: به این ترتیب فعالان و تاثیرگذاران آموزشی باید به سازمان تبلیغات اسلامی کمک کنند تا بتوان در آموزش افراد تأثیرگذار گام‌های بلندی برداشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا