هلاکت ۲۱ عنصر تکفیری به دنبال اشتباه یک عامل انتحاری در عراق

یک عامل انتحاری که قصد داشت خودروی خود را در یکی از مراکز پلیس «سامراء» منفجر کند، بر اثر یک اشتباه، خودروی بمب گذاری شده را در میان تکفیری‌ها منفجر کرد و موجب هلاکت ۲۱ نفر شد.

به گزارش ارک خبر به نقل از الفرات نیوز، «جبار الدراجی» فرمانده عملیات سامراء عراق امروز شنبه از هلاکت ۲۱ عنصر تکفیری داعش در این شهر خبر داد. وی در این خصوص گفت: اشتباه یک تکفیری موجب شد تا ۲۱ داعشی به هلاکت برسند.

بر اساس این گزارش، الدراجی تأکید کرد: هنگامی که یک عامل انتحاری قصد داشت خودروی بمب گذاری شده خود را در مقابل یکی از مراکز وابسته به پلیس سامراء منفجر کند، به اشتباه باعث شد تا این خودرو در میان هم‌پیاله‌های خودِ او منفجر شود.

فرمانده عملیات سامراء تصریح کرد: بنابراین، به دنبال انفجار خودروی بمب گذاری شده در مقابل تجمع تکفیریها ۲۱ تَن از آنها به هلاکت رسیدند. درحال حاضر، نیروهای امنیتی عراق محل وقوع حادثه را که در نزدیکی مخفیگاه‌های تکفیریها است تحت محاصره خود درآورده‌اند.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که عامل انتحاری داعش زمانی که برای خداحافظی با هم‌پیاله‌های تکفیری‌اش بوق خودرو را به صدا درآورده است، خودرو منفجر شده است، زیرا بوق زدن با چاشنی انفجاری مرتبط بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا