قیمت فروش محصولات در میادین میوه با قیمت اصلی ۱۰ برابر تفاوت دارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قیمت میوه از محل اصلی تهیه آن با قیمتی که به دست شهروندان می‌رسد، حدود ۱۰ برابر تفاوت دارد.

به گزارش ارک خبر، محسن هاشمی صبح امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: در سال‌های دور، شبکه توزیع ناکارآمد محصولات غذایی و کشاورزی باعث شد که دولت‌ها به فکر یک ساماندهی در این زمینه بیفتند.

وی افزود: هدف از راه اندازی بازارهای میوه و تره و بار، کاهش واسطه‌ها در توزیع محصولات مدنظر است. خوشبختانه سازمان میادین نمره قبولی خوبی در عملکرد خود گرفته و نظر مساعد مردم را جلب کرده است.

رئیس شورای شهر عنوان کرد: اما اگر بخواهیم واقع‌بینانه به عملکرد سازمان میادین نگاه کنیم، باید بررسی شود که آیا واقعاً واسطه‌ها حذف شده‌اند یا خیر.

هاشمی تصریح کرد: اگر به روند توزیع میوه از طریق این سازمان نگاه کنیم، شاهد هستیم که قیمت میوه از محل اصلی تهیه آن با قیمتی که به دست شهروندان می‌رسد، حدود ۱۰ برابر تفاوت دارد.

وی تاکید کرد: به همین منظور هنوز به اهداف اصلی این سازمان یعنی حذف واقعی واسطه‌ها و کاهش قیمت‌ها نرسیده‌ایم. هرچند قیمت‌ها کاسته شده اما به هدف اصلی سازمان میادین هنوز نرسیده‌ایم و هنوز در نحوه واگذاری غرفه‌ها، قیمت غرفه‌ها و قیمت محصولات مشکلاتی وجود دارد.

وی در پایان ابراز داشت: از تلاش تمامی همکارانم در این سازمان تشکر می‌کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا