دفتر هیئت ورزشی کارگری استان اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرنگارارک خبر: قاسم ستاری در افتتاحیه دفتر هیئت ورزش های کارگری استان اصفهان، اظهار کرد: حدود ۴۰ رشته ورزشی در قالب انجمن زیر نظر هیئت ورزش های کارگری فعالیت می کند که حدود شش سال متوالی به عنوان هیئت برتر در کل کشور شناخته شده است.

امروز مراسم افتتاحیه دفتر هیئت ورزشی کارگری استان اصفهان را با حضور اعضای اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل کار،نمایندگان مجلس شورای اسلامی،مدیر کل دخانیات،شهردار منطقه ۱۰ و اعضای خانه کارگر داشتیم که به صورت رسمی مشغول به کار شدیم.
وی ادامه داد: برنامه داریم ورزش و نشاط را در کارخانه ها داشته باشیم،استان اصفهان در حوزه ورزش کارگری قهرمانان خوبی دارد. در بحث ورزش های همگانی سعی می کنیم دوشنبه و چهارشنبه های ورزشی را در کارخانه ها دنبال کنیم. باتوجه به صحبت های مقام معظم رهبری اولویت تمام دستگاه ها جهش تولید است که می توانیم با ورزش به جهش و رونق تولید برسیم.
رئیس هیئت ورزش های کارگری استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به این که خانم ها محور خانواده هستند، سعی می کنیم ورزش بانوان را با جدیت بیشتری دنبال کنیم، تصریح کرد: وقتی مادر خانواده وارد فضای ورزش شود قطعا دیگر اعضای خانواده هم به سمت ورزش می آیند.
ستاری در خصوص ساختمان اجاره شده توسط هیئت ورزشی کارگری استان اصفهان، خاطر نشان کرد: این ساختمان اتاق رئیس هیئت، نایب رئیس بانوان، دبیر هیئت و یک اتاق کنفرانس برای نشست های خبری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می شود دارد. مجموعه ورزشی آزادی خوراسگان زیر نظر هیئت کارگری است که ارائه خدمات ورزشی را داریم.
وی اضافه کرد:اجاره ساختمان را خود هیئت تقبل کرده است، مبلغ آن زیاد نیست و از در آمد هایی که داریم آن را پرداخت می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا