رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد:

نگذاریم یک شرکت توانمند تولیدی مانند فولاد مبارکه قربانی مسائل سیاسی شود

رئیس دفتر رئیسجمهور گفت: همۀ ما وظیفه داریم نگذاریم فولاد مبارکه که یک مجتمع توانمند تولیدی است، قربانی مسائل سیاسی شود.

به گزارشارک خبر، محمود واعظی در بازدید از پروژههای توسعهای شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه این شرکت یکی از شرکتهای بزرگ و موفق کشور است، اظهار کرد: همه با هم باید تلاش کنیم تا چنین مجموعۀ بزرگی که در اصفهان و کشور قادر به خدمت در دو بخش تولید و اشتغال است، به دلیل مسائل سیاسی و رقابتهای اینچنینی، همچون بسیاری از موارد دیگر، قربانی نشود. باید این وحدت و همدلی حفظ شود. این مسئله وظیفۀ من، استاندار اصفهان و نمایندگان این شهر است.

وی با مثبت ارزیابی کردن طرح تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکۀ اصفهان تصریح کرد: نتیجۀ اجرای طرح مشابهی در وزارت ارتباطات ایجاد فضای مجازی است که بهواسطۀ آن موفق شدیم بخش عظیمی از مردم را در خانه نگه داریم تا پروتکلهای بهداشتی رعایت شود. اکنون این فضای مجازی میتواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

رئیس دفتر رئیسجمهوری با تأکید بر اینکه این رویداد سرنوشت همۀ را مشخص میکند، گفت: اگر بخواهیم با راهحل میانبری اقتصاد خود را نجات دهیم، چارهای نداریم جز اینکه به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کنیم؛ بنابراین نهتنها هزینههای این بخش در واقع هزینه نیست، بلکه سرمایهگذاری است و بهمراتب نسبتبه هزینهای که در بخش خرید ماشینآلات میشود، اثرگذارتر است. علاوه بر این، چنین اقدامی تحولاتی در بازار تولید و فروش ایجاد میکند که میتواند سرنوشت هلدینگ فولاد مبارکه را تغییر دهد.

واعظی ادامه داد: به عقیدۀ من نیروی انسانی مناسب در داخل کشور وجود دارد، اما کشف نشده است. در این حوزه ما هرجا سرمایهگذاری کردهایم، بیش از آنچه انتظار داشتهایم نیروی انسانی متخصص و قادر به ایجاد تحول در داخل کشور وجود داشته است. جوانان ما نهتنها آبروی ما، بلکه آبروی ایران را خریدهاند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲، حدود ۵۵ شرکت دانشبنیان وجود داشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۵۰۰ شرکت دانشبنیان در کشور وجود دارد که تحولی بزرگ محسوب میشود. در سه سال اخیر که همۀ کشورهای دنیا درهای خود را به روی ما بسته بودند، همۀ نیازهای ما از طریق همین جوانان تأمین شد؛ بنابراین باید به آنها اعتماد کرد.

بنا بر این گزارش، رئیس دفتر رئیسجمهوری در بدو ورود به این مجموعۀ صنعتی و قبل از حضور در آیین آغاز اجرای عملیات پروژههای تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه، با حضور بر مزار شهدای گمنام این مجتمع، با قرائت فاتحه یاد و خاطرۀ این شهدای گمنام را گرامی داشت.

دکتر واعظی همچنین از بخشهای مختلف مجتمع فولاد مبارکه بازدید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا