عضو هیات رئیسه و خزانه دار اتاق بازرگانی اصفهان خبرداد:

تصویب بودجه سال 1400 پارلمان بخش خصوصی اصفهان

به گزارش ارک خبر:در بیست و یکمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان بودجه سال ۱۴۰۰ اتاق مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب هیات نمایندگان رسید.
 در این جلسه سیدرسول رنجبران، عضو هیات رئیسه و خزانه دار اتاق بازرگانی اصفهان  با اشاره به نحوه تهیه و تدوین بودجه که از اواخر آبان ماه سال جاری آغاز شد، به تفضیل به ارائه توضیحاتی پیرامون مبانی، مفروضات و کلیات بودجه اتاق بازرگانی اصفهان در سال ۱۴۰۰ پرداخت.
رنجبران به توضیح بخش درآمدهای اتاق در سال آتی پرداخت و تصریح کرد: درآمدهای  اتاق بر اساس واقعیت های حوزه کسب و کار در سال ۱۳۹۹  و وضعیت بنگاه های اقتصادی استان، پیش بینی شده است.
وی افزود: در بخش هزینه های جاری اتاق  نیز، تورم واقعی حاکم بر اقتصاد کشور  لحاظ شده است و همچنین  در هزینه های جاری ضمن جلوگیری از هرگونه هزینه غیرضروری، مبانی واقع بینانه مد نظر قرار گرفت.
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه به ارایه توضیحاتی درخصوص اقدامات پارلمان بخش خصوصی اصفهان در بخش سرمایه گذاری های توسعه ای در استان که منجربه رونق کسب و کار  فعالان اقتصادی استان می شود پرداخت.
شایان ذکر است در ادامه اعضاء هیات نمایندگان کلیات بودجه را بررسی کرده و به سئوالات مطرح شده در این خصوص پاسخ داده شد و پس از رای گیری، بودجه به اتفاق آراء به تصویب رسید.
عضو هیات رئیسه و خزانه دار اتاق بازرگانی اصفهان ضمن تشکر از همراهی و همفکری هیات رئیسه و کادراجرایی اتاق که موجب ارایه بودجه در وقت قانونی شد از اعتماد هیات نمایندگان و تایید بودجه پیشنهادی قدردانی نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا