با حضور استاندار اصفهان ۱۶۹ میلیارد طرح عمرانی و فرهنگی در سمیرم به بهره برداری رسید

طرح‌های متعدد کشاورزی، ورزشی، عمرانی و مخابراتی به ارزش ۱۶۹ میلیارد تومان، روز شنبه با حضور استاندار اصفهان در سفر به سمیرم به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ارک خبر:، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان در آیین افتتاح بزرگترین کارگاه بسته‌بندی، سردخانه و سورتینگ سیب درختی استان در این شهرستان گفت: امروز مردم دنیا به بسته‌بندی شکیل و مناسب توجه دارند و راه اندازی چنین مجموعه بزرگی در همین راستاست.

به گفته عباس رضایی، این سردخانه ۱۴ هزار تُنی بخش زیادی از سیب‌های مرغوب سمیرم را نگهداری و به بازارهای اروپایی و آسیایی عرضه خواهد کرد.

استاندار اصفهان در ادامه، سالن ورزشی فرهنگ آموزش و پرورش سمیرم را نیز افتتاح کرد.
نمازخانه هنرستان آیت‌الله کاشانی سمیرم، مدرسه توحید روستای ضرغام‌آباد و آموزشگاه‌های آزادی و شهدای روستای اسلام‌آباد که از سال ۹۶ کلنگ زنی شده بودند، نیز تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند.
حضور در بیمارستان سیدالشهدا و راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار بالغ بر۲۲ میلیارد ریال و همچنین افتتاح دستگاه تصویر برداری سی‌تی اسکن با اعتبار ۴۴ میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال از دیگر افتتاحیه‌های امروز بود که با حضور استاندار اصفهان انجام شد.

احداث و تجهیز پانسیون ۶ واحدی پزشکان متخصص با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، افتتاح مدارس خیرساز در روستاها، آغاز بکار دکل مخابراتی ۳۰ میلیارد تومانی و افتتاح منبع ذخیره آب بتُنی با ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب و اعتبار بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال از دیگر طرح هایی بود که امروز با حضور مقامات است به بهره برداری رسید.

استاندار اصفهان به همران شماری از مدیران کل استان، صبح امروز بعد از حضور در گلستان شهدای شهر سمیرم بلافاصله عازم مناطق زلزله‌زده بخش پادنای بزرگ سمیرم شد و از نزدیک با زلزله زدگان دیدار و از خانه ها و اماکن آسیب دیده و تخریبی دیدن کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا