نقد اخبار روز *م.گونش

کارهای موقتی  نظیر کولبری و سوخت بری حاصل نبود مشاغل دائمی است. مشاغل دائمی باید فراهم باشد.  تا مردم نیازمند درآمد به قاچاق یا شبه قاچاق روی نیاورند.  

*رئیس جمهور با اشاره به اینکه تجارت مرزی با هدف ارتقای زندگی و معیشت مرزنشینان و در عین حال کمک به حوزه مبادلات تجاری با همسایگان شکل گرفت، تأکید کرد: پدیده هایی نظیر کولبری و سوخت بری، آسیب های جدی اقتصادی و اجتماعی دارد و به هیچ وجه در شان و منزلت مردم و کشور نیست و باید همه تلاش کنند این وضعیت ناهنجار سریعا سامان یابد.

ارک- کارهای موقتی  نظیر کولبری و سوخت بری حاصل نبود مشاغل دائمی است. مشاغل دائمی باید فراهم باشد.  تا مردم نیازمند درآمد به قاچاق یا شبه قاچاق روی نیاورند.

 

*وزیر بهداشت با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمان در خوزستان و نگرانی از خیز دوباره کرونا با ویروس جهش یافته در استانهای دیگر، گفت: باز هم برخی بی توجهی‌ها و نارفیقی‌ها ما را به سمت مرگ‌های سه رقمی برد.

ارک – میزان جذب آموزش پروتکل های بهداشتی توسط مردم متفاوت است. مسئولین محترم باین عامل باید توجه داشته و همه را یکسان فرض نکنند. وگرنه   ناگزیر رفتار نامطلوب از طرف بعضی مردم  به نارفیقی تعبیر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا