مسدود شدن راه ارتباطی ۷ روستای اهر بر اثر کولاک

اهر- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر از مسدود شدن راه ارتباطی هفت روستای این شهرستان بر اثر کولاک خبر داد.

به گزارش ارک خبر،قاسم قمری ، از بازگشایی و برف‌روبی راه ۴۰ روستای شهرستان اهر خبر داد و افزود: به دنبال بارش سنگین برف که منجر به مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای شهرستان اهر شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر گفت: با وجود اتمام بارش برف؛ کولاک برف در محورهای اصلی شهرستان اهر ادامه دارد، از رانندگان تقاضا داریم حتماً تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: راه ۷ روستای شهرستان اهر همچنان مسدود بوده و راهداران در تلاش هستند تا راه ارتباطی روستاهای مسدود شده بر اثر بارش سنگین برف را بازگشایی کنند.

قمری همچنین از امدادرسانی راهداران به ۵۰ خودروی گرفتار در کولاک شدید خبر داد، بیان کرد: شب گذشته راهداران به خودروهای گرفتار در کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر از جمله ورزقان و تبریز امدادرسانی کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر؛ ارتفاع برف در این شهرستان را بالای ۴۰ سانتی‌متر اعلام کرد و گفت: انسداد راه‌های روستایی بر اثر تداوم کولاک شدید دور از انتظار نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا