جهادگران بسیجی در عرصه جهادی خستگی‌ناپذیر باشند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: جهادگران بسیجی با داشتن تعامل حداکثری با مسوولان استان‌های مناطق محروم، در عرصه جهادی خستگی‌ناپذیر ظاهر شوند.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، شامگاه جمعه در دیدار فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) با وی از اقدامات جهادی و فرهنگی این قرارگاه قدردانی کرد و افزود: فعالیت جوانان جهادی در عرصه‌های مختلف همواره با نتایج ارزشمندی همراه بوده است و در حقیقت هر کجا جوانان مؤمن و متعهد وارد میدان شده‌اند، تحول‌آفرین بوده‌اند.

وی با اشاره به این‌که فعالیت جهادگران بسیجی سپاه در عرصه‌های مختلف چشمگیر و ارزشمند است، اظهار داشت: پس از ادغام جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی، مدتی رویکرد جهادی در عرصه‌های سازندگی و محرومیت زدایی کمرنگ شد که با تدبیر رهبر انقلاب امور جهادی به سپاه و بسیج واگذار شد و شاهد اقدامات چشمگیر در مناطق محروم هستیم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این مرکز گفت: این قرارگاه با توجه به امور سازندگی، محرومیت‌زدایی و رسیدگی به خانواده‌های نیازمند، هیچ‌گاه فعالیت‌های فرهنگی خود را تحت الشعاع قرار نداده است.

مهرشاد سهیلی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا رزمایش‌های متعددی در راستای کمک به نیازمندان، محرومان، خانواده‌های بی‌سرپرست، اعطای کمک‌های بلاعوض و همچنین توزیع ماسک، مواد ضدعفونی و ملزومات بهداشتی میان مستضعفان اجرایی شده است و این قرارگاه به صورت آتش به اختیار با نهادهای خیریه و مردمی تعامل و مشارکت نیز دارد.

مهران رجبی، بازیگر ارزشی سینما، تئاتر و تلویزیون نیز مهرشاد سهیلی را در این سفر یک روزه همراهی می‌کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا