بر اساس شایعات ال جی G4 نوت 10 اکتبر رونمایی خواهد شد

خبرگزاری ارک – مدتی است که در مورد عرضه یک نسخه از پرچم‌دار ال‌جی موسوم به جی 4 نوت گزارشات و شایعاتی در فضای مجازی منتشر می‌شود. سؤالی که برای طرفداران این برند پیش می‌آمد این بود که چه زمانی قرار است این گوشی‌هوشمند رونمایی شود؟

بر اساس شایعه جدیدی که منتشر شده است، زمان رونمایی شرکت ال‌جی از جی 4 نوت را 10 اکتبر روایت کرده است.

تاکنون ال‌جی هیچ‌گونه دعوت‌نامه‌ای را ارسال نکرده و هیچ نشانی مبنی بر برگزاری رویدادی را بروز نداده است، پس با این تفاسیر این شایعه هنوز در هاله‌ای از ابهام است. تنها اطلاعاتی که پیرامون این نسخه از پرچم‌دار جی 4 در اختیار است، احتمال وجود باتری قابل تعویض، بدنه پلاستیکی و وجود قلم استایلوس است. سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا این قلم از ویژگی‌هایی نظیر آنچه در قلم اس سامسونگ دیده‌ایم برخوردار است یا صرفاً یک وسیله جانبی است که می‌توان آن را با هر قلم دیگری جایگزین کرد؟!

این نسخه از پرچم‌دار جی 4، از یک صفحه نمایش QHD و یک جفت دوربین، نظیر آنچه قبلاً در اچ‌تی‌سی وان ام 8 شاهد آن بودیم، برخوردار خواهد بود. چیزی که اخیراً توجه کاربران را به خود جلب کرده است، نام‌گذاری ال‌جی روی دستگاه‌های جدیدی موسوم به LG Graphy و LG Script است. هنوز مشخص نیست که این شرکت، این دستگاه‌های جدید را همزمان با جی 4 نوت معرفی کند یا این مهم را به وقت دیگری موکول خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا