شروع عرضه‌ی LG G4 Stylus از این هفته در اروپا

جدیدترین گوشی کمپانی ال جی به نام G4 Stylus قرار است از این هفته در اروپا و در کشور یونان کار خود را آغاز کند. این گوشی که نام G4 را با خود به یدک می‌کشد با قیمت 300 دلار در اروپا به فروش می‌رسد. بر خلاف نام گوشی و بر خلاف جدیدترین پرچمدار کمپانی ال جی، Stylus یک میان‌رده‌ای بیش نیست.

G4 Stylus دارای نمایشگری کمی بزرگ‌تر نسبت به G4 بوده در حالی که دارای رزولوشن بسیار پایین‌تر می‌باشد (720p). چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 410، 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر مشخصات این میان رده‌ی ال جی می‌باشد.

شروع عرضه‌ی LG G4 Stylus از این هفته در اروپا

خریداران این گوشی می‌توانند از سنسور 8 مگاپیکلی تعبیه شده برای دوربین اصلی و سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین جلو بهره ببرند. درگاه MicroSD به علاوه باتری 3000 میلی آمپری از دیگر مشخصات این گوشی می‌باشد. همانطور که از نام گوشی هم پیداست، G4 Stylus دارای قلم مخصوص به خود است که می‌تواند جایگزین مناسبی از لحاظ قیمت برای سری نوت سامسونگ باشد.

به گفته‌ی Juno Cho رئیس کمپانی ال جی، این گوشی با قیمت مناسبی که دارد عملکرد بسیار مناسبی نیز از خود به نمایش می‌گذارد. فعلا این گوشی در یونان عرضه شده و کاربران می‌توانند دز این کشور این گوشی را خریداری کنند. هنوز ال جی خبر رسمی مبنی بر تاریخ عرضه‌ی G4 Stylus در دیگر نقاط دنیا اعلام نکرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا