طرح ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری تبریز اجرا می‌شود

تبریز-معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از آغاز اجرای طرح ساماندهی نیروی انسانی شهرداری تبریز خبر دادوگفت: اطلاعات تمامی کارکنان شهرداری تبریز در حال بروز رسانی نهایی است.

به گزارش ارک خبر،مرتضی موحد نیا صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بخشنامه اخیر وزیر کشور، افزود: بر اساس این بخشنامه، سه شاخص (سوابق کاری، میزان تحصیلات دانشگاهی و مصاحبه تخصصی) جامعه هدف اجرای طرح ساماندهی کارکنان و مبنای اصلی تشکیل کمیته ویژه با حضور دستگاه‌های نظارتی است که با رعایت عدالت در شهرداری تبریز اجرا می‌شود.

موحد نیا ادامه داد: سوابق کاری ۶۰ امتیاز، میزان تحصیلات ۲۰ امتیاز و مصاحبه تخصصی نیز ۲۰ امتیاز از صد امتیاز این طرح را به خود اختصاص داده اند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز همچنین تصریح کرد: مصاحبه تخصصی شامل ۱۰ سوال تخصصی رشته تحصیلی متناسب با شرایط احراز شغل و ۱۰ سوال تخصصی در خصوص وظایف و مأموریت‌های محوله در شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته شامل سوالاتی برای ارزیابی میزان آشنایی فرد با وظایف اختصاصی با یکی از مراکز علمی معتبر استان که توسط کمیته آزمون مشخص شده است، انجام می‌گیرد.

موحدنیا تصریح کرد: کارکنانی که پس از آخرین مرحله بارگذاری مدارک مورد نیاز در سامانه خدمات پرسنلی شهرداری تبریز(ps) موفق به اخذ مدارک دانشگاهی جدید شده اند می‌توانند پس از آماده سازی زیرساخت سامانه ps طی هفتته جاری، مدارک خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا