برنامه هفته چهارم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملتهای آسیا 2019

خبرگزاری ارک ـ برنامه هفته چهارم این رقابتها که روز سه شنبه 17 شهریور ماه پیگیری می شود، به شرح زیر است:
گروه آ:
مالزی – عربستان سعودی
فلسطین- امارات متحده عربی
در این گروه، امارات با شش امتیاز صدرنشین گروه است. عربستان سعودی با شش امتیاز به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم و فلسطین، تیمور شرقی و مالزی به ترتیب در رده های سوم تا پنجم گروه قرار دارند.
گروه ب
بنگلادش- اردن
تاجیکستان- استرالیا
در گروه بی، استرالیا با شش امتیاز در صدر است. اردن، قرقیزستان، تاجیکستان و بنگلادش نیز به ترتیب رده های دوم تا پنجم را در اختیار دارند.

گروه سی
هنگ کنگ- قطر
مالدیو- چین
در گروه سی هنگ کنگ با هفت امتیاز صدر گروه را در اختیار دارد. قطر و چین به ترتیب دررده های دوم و سوم ایستاده اند. مالدیو و بوتان نیز بدون امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

گروه دی
گوام- عمان
هند- ایران(ورزشگاه سری کانتیراوا در شهر بنگلور)
در این گروه، عمان با شش امتیاز در صدر است. گوام نیز با شش امتیاز به علت تفاضل گل کمتر رده دوم را در اختیار دارد. تیم ملی ایران با چهار امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داده است. ترکمنستان و هند نیز به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

گروه یی
کامبوج- سوریه
افغانستان- ژاپن (ورزشگاه آزادی تهران)
در این گروه سوریه با شش امتیاز صدرنشین است. سنگاپور و ژاپن با چهار امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستاده اند. افغانستان و کامبوج نیز دو تیم آخر گروه هستند.

گروه اف
چین تایپه- ویتنام
تایلند- عراق
تایلند با شش امتیاز و عراق با سه امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم گروه هستند. ویتنام و چین تایپه بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

گروه جی
لائوس- کویت
لبنان-کره جنوبی
در گروه جی کره جنوبی با شش امتیاز در صدر ایستاده است. کویت با شش امتیاز تیم دوم گروه است. لبنان، لائوس و میانمار به ترتیب در رده های سوم تا پنجم هستند.

گروه اچ
فیلیپین- ازبکستان
یمن- بحرین (ورزشگاه اسپورتس کلاب در دوحه قطر)
کره شمالی با 9 امتیاز صدرنشین گروه اچ است. فیلیپین و ازبکستان رده های دوم و سوم را در اختیار دارند. بحرین و یمن بدون امتیاز دو تیم آخر گروه هستند.

منبع: ایرنا

دکمه بازگشت به بالا