رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد:

استفاده از ظرفیت‌های علمی پژوهشکده رویان در مزارع موقوفه کشور

به گزارش ارک خبر:رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در نظر داریم از ظرفیت‌های مجموعه پژوهشکده زیست و فناوری رویان برای توسعه فعالیت در مزارع موقوفه کشور استفاده کنیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در جلسه ویدئو کنفرانسی با رئیس پژوهشکده زیست و فناوری رویان اصفهان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های علمی برای توسعه سرمایه گذاری در موقوفات مورد توجه قرار دارد، اظهار داشت: دراین زمینه پژوهشکده رویان ظرفیت بسیار بالایی دارد و افتخاری است برای ما که با این مجموعه همکاری داریم.
وی با بیان اینکه این مجموعه فعالیت‌های خوبی را در زمینه تولید دام اصلاح شده در مزرعه امام زاده آقا علی عباس (ع) بادرود صورت گرفته است، اضافه کرد: این در حالی است که در استان اصفهان از یکسری از نعمت ها در زمینه کاشت و برداشت ‌ها محروم شده و این امر تولید دام را با مشکل مواجه می‌کند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه امکان استفاده از ظرفیت مجموعه زیست و فناوری رویان در دیگر استان‌ها نیز وجود دارد، ابراز داشت: استفاده از ظرفیت علمی این مرکز می‌تواند کمک قابل توجهی به افزایش بهره وری در مزارع اوقافی داشته باشد.
وی با بیان اینکه ما این آمادگی را داریم که دام تولید شده در مزرعه امامزاده آقا علی عباس را برای پروار شدن به دیگر استان‌ها منتقل کنیم، ادامه داد: در اجرای این طرح سعی ما بر این بوده در کنار اشتغال زایی و درآمدزایی از ظرفیت‌های علمی نیز بهره برداری داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا