« دوردست ها » با هدف گسترش فرهنگ استاندارد تولید می‌شود

خبرگزاری ارک – مدیر شبکه یک سیما گفت: سازمان استاندارد با یک درک صحیح از فرهنگ استاندارد و گسترش آن در بین مردم، وارد تولید کار مشترک برای ساخت سریال «دوردست ها» شده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی دوردست ها با حضور مدیرشبکه یک سیما در کرج به طور رسمی کلید خورد.

محمد احسانی با حضور در پشت صحنه سریال « دوردست ها » از مراحل تولید و ضبط این سریال بازدید کرد.

در این بازدید که در پژوهشکده سازمان استاندارد ایران در کرج قرار دارد، نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد و رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک نیز حضور داشتند.

مدیر شبکه یک در حاشیه این بازدید گفت: سازمان استاندارد با یک درک صحیح از فرهنگ استاندارد و گسترش آن در بین مردم، وارد تولید کار مشترک برای ساخت سریال شده است.

محمد احسانی با بیان این که کار فرهنگ‌سازی نیاز به زمان زیادی دارد و باید به صورت بلند مدت و آرام آرام انجام شود تا تأثیر خود را بر روی مردم بگذارد، افزود: امیدوارم این سریال که محصول مشترک بین سازمان استاندارد و صدا و سیما است موجب افتخار هر دو سازمان شود و مأموریت‌های سازمان استاندارد را به خوبی انتقال دهد.

رئیس سازمان ملی استاندارد هم در سخنانی با تشکر از حضور آقای احسانی مدیرشبکه یک و هنرمندانی که در این مجموعه تلویزیونی حضور دارند گفت: اجازه می‌خواهم که بعد از پایان این سریال، هنرمندان حاضر در این مجموعه تلویزونی را هنرمندان استاندارد خطاب کنم.

نیره پیروز بخت افزود: این دومین کاری است که با همکاری سازمان ملی استاندارد ساخته می‌شود، 10 سال پیش هم سریالی با هزینه این سازمان ساخته شد که متاسفانه به غیر از علامت استانداردی که بر روی در ورودی ما است هیچ نشانی از سازمان استاندارد در آن سریال نشان داده نشد و در حقیقت هیچ مفهومی از استاندارد را مخاطبان در آن سریال ندیدند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک نیز در این مراسم یادآور شد: حساسیت‌ها روی فیلمنامه سریال دوردست ها بالا بود که این امر کار را برای گروه نویسندگان و کارگردانی دشوار کرد ولی حاصل سریال اهداف هر دو سازمان استاندارد و صدا و سیما را محقق خواهد کرد.

مجموعه تلویزیونی دوردست ها به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا توکلی محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است که در ۲۶ قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود.

منبع:خبرگزاری فارس

 

دکمه بازگشت به بالا