در شب شهادت امام ششم شیعیان انجام شد

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در شب شهادت امام جعفر صادق

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان از توزیع ۶۰۰بسته معیشتی در امامزاده شمس الدین قائمیه توسط هیئت امنا واز محل کمک خیران در ایام شهادت امام صادق(ع) خبر داد.

به گزارش ارک خبر:حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله بیدرام ، با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره)، سالگرد شهدای پانزدهم خرداد و فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: در این ایام ویژه‌برنامه‌های فراوانی در بقاع متبرکه شهرستان اصفهان انجام وپیش‌بینی شده بود که در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در شب و روز ارتحال آن امام راحل در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت قیام ۱۵ خرداد در تاریخ سیاسی ایران، بیان کرد: برپایی مراسم بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد نیز با پخش نماهنگ از ماذنه‌های بقاع متبرکه، برگزاری سخنرانی در فضای باز از جمله برنامه‌های گرامیداشت این روز بود. ضمن اینکه برپایی مراسم عزاداری و سخنرانی به مناسبت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) در بقاع متبرکه شهرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان با اشاره به اهتمام این نهاد در رسیدگی به وضعیت معیشتی اقشار نیازمند، بیان کرد: همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، ۶۰۰بسته معیشتی در امامزاده شمس الدین قائمیه با کمک خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد

گفتنی است ارزش ریالی بسته های توزیع شده ۲میلیارد و۱۰۰میلیون ریال می باشد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا