اجرای ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه پیاده‌روسازی معابر در منطقه ۱۰

 

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای ۱۱ پروژه پیاده‌روسازی در سطح این منطقه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ارک خبر:دکتر شهبازی شهردار منطقه ۱۰ ، اظهار کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پیاده‌روسازی خیابان آذر بهرام با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع اشاره کرد.

وی افزود: پیاده‌روسازی خیابان صباحی به مساحت هفت هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، پیاده‌روسازی خیابان کاخ به مساحت دو هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و پیاده‌روسازی خیابان شهروند به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های پیاده‌روسازی معابر در این منطقه بوده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به پیاده‌روسازی خیابان پروین، تصریح کرد: پیاده‌روسازی این خیابان به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر هشت و نیم میلیارد ریال انجام شد.

وی با بیان این که پیاده‌روسازی خیابان ناهید به مساحت دو هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر هشت و نیم میلیارد ریال انجام شده است، گفت: از دیگر پروژه‌های پیاده‌روسازی، می‌توان به پیاده‌روسازی خیابان مهر با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال به مساحت دو هزار مترمربع، پیاده‌روسازی خیابان شهید بهشتی‌نژاد به مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال و پیاده‌روسازی خیابان معلم به مساحت یک هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال اشاره کرد.

شهبازی خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی خیابان فجر با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال به مساحت ۹ هزار مترمربع و پیاده‌روسازی ضلع شمالی میدان قدس به مساحت یک هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر دو نیم میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های اجرا شده در منطقه ۱۰ شهرداری است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا