آسمان اغلب مناطق کشور از روز پنجشنبه صاف و آفتابی خواهد بود

پنجشنبه، جمعه و شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود، پنجشنبه در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گزارش ارک خبر،بنابر اعلام سازمان هواشناسی، امروز سه‌شنبه در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان، برخی نقاط هرمزگان و بوشهر، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس واقع در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان و نیز ارتفاعات البرز مرکزی و روز چهارشنبه در هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب و نیمه غربی فارس و ارتفاعات مرکزی و جنوبی زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، خوزستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

پنجشنبه، جمعه و شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود، پنجشنبه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، بارش پراکنده رخ می‌دهد.

جمعه به سبب شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های گیلان، غرب مازندران و اردبیل به تدریج افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. شنبه بارش علاوه بر مناطق ذکر شده، به شرق مازندران هم کشیده می‌شود و در شمال آذربایجان شرقی و غربی و نیز جنوب فارس رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

جمعه تا یکشنبه دریای خزر مواج است و اردبیل و استان‌های ساحلی خزر تا یکشنبه نسبت به امروز، ۴ تا ۸ درجه خنک‌تر می‌شوند. همچنین شمال غرب کشور نسبت به امروز تا یکشنبه، ۳ تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود و بقیه مناطق کشور دمای هوا روندی افزایشی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا