ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به فیروزکوه ممنوع است

فیروزکوه - فرماندار فیروزکوه جزئیات محدودیت‌های کرونایی در شهرستان را تشریح کرد و گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به این شهرستان ممنوع است.

به گزارش ارک خبر،ابوالقاسم مهری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش موارد ابتلاء جدید و تکمیل تقریبی ظرفیت کرونایی بیمارستان لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه همشهریان ضروری است.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تمام مشاغل گروه ۲،۳،۴ تعطیل وتنها فعالیت مشاغل گروه ۱ در شهرستان بلامانع می‌باشد.

فرماندار فیروزکوه گفت: در مصوبه هوشمند قرمز که برای اصناف لازم الاجرا است، فعالیت رستوران‌ها باید به صورت بیرون بری یا در فضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در زمان کوتاه انجام پذیرد.

مهری با اشاره به اینکه فعالیت تالارها و مراکز پذیرایی سرپوشیده و سالن‌های ورزشی و مراکز تفریحی اکیداً ممنوع می‌باشد بیان داشت: تمامی مراسم‌ها و تجمعات طبق شرایط فوق حاد تعطیل اعلام شده است.

وی ضمن قدر دانی از کادر بهداشتی و درمانی شهرستان خاطر نشان کرد: واکسیناسیون با تمام توان پرسنل بهداشتی و درمانی در حال انجام است.

مهری با اشاره به اعمال محدودیت تردد در شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع می‌باشد و در این راستا از همکاری لازم سبز پوشان زحمتکش نیروی انتظامی که همواره در تحقق امر مهم حفظ سلامت مردم یاریگر ما هستند کمال تشکر را داریم.

فرماندار فیروزکوه از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش مراودات اجتماعی در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان یار و یاور مسئولان خویش باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا